Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суспільств світової цивілізації

(первісна доба – перша половина XIХст.)

 

 

Тема 1. Історія економіки та економічної думки як наука. Господарство первісного та ранньо-рабовласницького суспільства. Зародження економічної думки

План

1. Предмет, методи та завдання курсу.

2. Господарський розвиток первісної доби.

3. Господарство рабовласницьких держав сходу.

4. Господарське освоєння управлінських земель у праісторичний період.

5. Економічні погляди мислителів Стародавнього Єгипту, Межиріччя.

 

Методичні рекомендації

до самостійної роботи студентів над темою.

Під час ознайомлення з матеріалом першої теми студентам слід першочергово усвідомити необхідність здобуття знань з історії економіки та економічної думки, оскільки саме вони є підґрунтям формування сучасного економічного мислення.

Наступним етапом є з’ясування предмета історії економіки та економічної думки, теоретико-методологічних засад та основних етапів розвитку.

Далі слід розглядати періодизацію господарського розвитку первісної доби, особливості «неолітичної революції» та економіку рабовласницьких держав Сходу (Єгипту, Межиріччя, Індії, Китаю). Необхідно виокремити особливості східного рабства.

Розглянуті питання нададуть змогу опанувати особливості економіки Стародавнього Єгипту, Стародавньої Індії, Стародавнього Китаю та держави Вавилон.
Завершуючи вивчення теми, потрібно звернути увагу на особливості господарського розвитку на території України за первісної доби, а особливо трипільської культури.

 

Основні терміни і поняття

Економіка, господарство, палеоліт, неолітична революція, східне рабство, епістемологія, теологія, конфуціанство, теократія.

 

Теми рефератів

1. Поняття економічної думки Месопотамії.

2. Конфуціанство.

3. Даосизм.

Запитання для самоконтролю

1. Що зумовило перехід від привласнюючого до відтворюючого господарства в період первісної доби?

2. Чим займалось населення трипільської культури?

3. Які особливості східного рабства?

4. Які спільні риси були притаманні економічній думці стародавнього світу?

5. Охарактеризуйте основні положення законів Хаммураті?

6. Яке значення для світової економічної думки має вивчення ідей мислителів Стародавнього Сходу?

 

 


Читайте також:

  1. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Антивоєнні рухи напередодні Першої світової війни
  4. Архівна справа в Україні в роки другої світової війни
  5. Атрибути громадянського суспільства
  6. Афро-азійський світ після Першої світової війни.
  7. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  8. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  9. Берестейська церковна унія 1596 року і реакція на неї в українському суспільстві.
  10. Близький Схід під час Другої світової війни.
  11. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  12. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура залікового кредиту курсу | Тема 2. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій (VIII ст. до н.е. – V ст. до н.е.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.