Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Выучите следующие диалоги в парах.

Dialogue 1

Reporter: What are you?

Engineer: I’m a mechanical engineer at a gas pipeline construction site.

R.: As I can judge, your speciality is very important now when the amount of extracted gas has increased so greatly, isn’t it?

E.: Oh, yes, it is. You are right, gas transportation and storage is of great importance.

R.: What problems face you?

E.: To my mind the most urgent one is mechanization and automation of pipe-line construction.

 

Dialogue 2

Student: Where do you work?

Engineer: I work at a bulk plant near Ufa. You see, while being a student I was interested in oil storage. My graduation paper deals with this problem.

S.: I think it’s a very interesting problem!

E.: By the way, what are you?

S.: I’m a student of the Petroleum University. Now I specialize in pipeline designing and in a year I’ll be a petroleum engineer.

E.: Where will you work after graduating from the University?

S.: As a rule our specialists work at oil refineries or research institutes.

22. Английский юмор:

A good student

Professor: Can you tell me anything about the great scientists of the 17th century?

Student: Yes, sir, they are all dead.

 

Урок 9

 


Читайте також:

  1. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  2. Выразите согласие/несогласие со следующими утверждениями, используя следующие речевые модели.
  3. Закончите следующие предложения, используя необходимую информацию из текста.
  4. Переведите на русский язык следующие предложения.
  5. Переведите на русский язык следующие слова и словосочетания.
  6. Передайте следующие повествовательные предложения в косвенной речи.
  7. Передайте следующие повествовательные предложения в косвенной речи.
  8. Просмотрите текст и озаглавьте каждый абзац, используя следующие заголовки.
  9. Прочитайте следующие рекомендации о том, как нужно делать заметки.
  10. Прочитайте текст и найдите ответы на следующие вопросы.
  11. Работа в парах. Заполните повестку в суд для Марты Монро.




Переглядів: 755

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.