Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закончите следующие предложения, используя необходимую информацию из текста.

 

1. Consent may be expressed in many ways: ... .

2. “Adoption” is generally defined as ... .

3. Ratification is a check on the treaty-making powers of the executive branch by passing the treaty through ... .

4. Accession is the process by which a state which was not a signatory of the treaty may ... .

5.“Acceptance” is an expression of consent to be bound either without a signature or after ... .

6. Entry into force often occurs when specific requirements ... .

Расскажите о договорном процессе, используя таблицу.


Читайте також:

  1. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  2. Выразите согласие/несогласие со следующими утверждениями, используя следующие речевые модели.
  3. Выучите следующие диалоги в парах.
  4. Измените предложения, используя в них оборот «сложное подлежащее».
  5. Используя структуру нижеприведенного резюме, составьте свое личное резюме.
  6. Используя текст, заполните схему, отражающую процесс принятия закона в России.
  7. Основные направления анализа текста. Методика работы над содержанием прочитанного.
  8. Переведите на русский язык следующие предложения.
  9. Переведите на русский язык следующие слова и словосочетания.
  10. Переведите предложения, обращая внимание на выделенные слова, которые выступают в разных функциях в предложении.
  11. Переведите предложения, обращая внимание на употребление инфинитива в различных функциях.




Переглядів: 905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитайте текст и озаглавьте части (B-H). | Treaty process

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.