Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Используя текст, заполните схему, отражающую процесс принятия закона в России.

 

 

Draft laws may originate in either legislative chamber, or they may be introduced by the president, the Government, local legislatures and the Supreme Court, the Constitutional Court, or the Superior Court of Arbitration within their respective competences.

 

       
   
 
 


7. Используя текст и схему упражнения 6, расскажите о законодательной власти в Российской Федерации.

 


Читайте також:

  1. Microsoft Excel кестелік процессоры
  2. Task 2. Fill in the gaps (заполните пропуски) with the words from the text..
  3. YII.2. Этапы процесса познания.
  4. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  5. Адиабатический процесс. Политропный
  6. Арбитражное процессуальное право: предмет, метод, система.
  7. Б.Рассел, підкреслюючи, що людина є частиною природи, уважав, що людські «думки й рухи слідують тим же законам, що й рух зірок і атомів». Яку точку зору відстоював Рассел?
  8. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  9. Взаимосвязь уголовно-процессуального права
  10. Внешнеэкономический комплекс России.
  11. Выберите схему, которая характеризует отношение между двумя представленными ниже понятиями.
  12. Выборочный метод в изучении социально-экономических явлений и процессов




Переглядів: 3045

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитайте и переведите текст. | Заполните пропуски словами и словосочетаниями из рамки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.