Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Страхування пасажирів і власників транспортних засобів.

Відповідно до постанови Кабміну України “Про внесення змін і доповнень у деякі постанови Кабміну України” від 27.05.2000р. №842 експлуатація транспортних засобів без наявних у власника (водія) діючого договору обов'язкового страхування цивільної відповідальності власників автотранспортних засобів не допускається. Крім того, обов'язково здійснюється страхування пасажирів на міжміському транспорті і при наданні автомобіля напрокат (RENT a car) у цих випадках транспортний квиток або прокатний лист виконують роль також і страхового поліса. Так порядок здійснення обов'язкового особистого страхування від нещасних випадків пасажирів залізничного, морського, автомобільного й електротранспорту визначає “Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті”, затверджене Постановою Кабміну України від 14.08.1996р.№959.

Відповідно до цього положення застрахованими вважаються пасажири з моменту оголошення посадки в морське або річкове судно, потяг, автобус до моменту завершення поїздки. Страховий платіж включається у вартість квитка й утримується з пасажира транспортною організацією в розмірі до 2% від вартості проїзду в національній валюті України. Страхова сума складає 500 неоподаткованих мінімумів. Страховими випадками вважаються:

· Загибель або смерть застрахованого внаслідок нещасного випадку на транспорті;

· Одержання застрахованим травм унаслідок нещасного випадку на транспорті при призначенні йому інвалідності;

· Тимчасова втрата застрахованим працездатності внаслідок нещасного випадку на транспорті.

При втраті здоров'я внаслідок страхового випадку застрахований одержує суму, пропорційну відсоткові втрати здоров'я. Інвалідність установлена медичною комісією, передбачає виплати сум у такому порядку:

1 група – 90% страхової суми;

2 група - 75% страхової суми;

3 група – 50% страхової суми.

У випадку загибелі або смерті застрахованого в результаті нещасного випадку на транспорті родини загиблого або його спадкоємцеві виплачується 100% страхової суми.

Для власників автотранспорту існує такий вид страхування, як “автокаско”, що передбачає страховий захист від будь-яких збитків, що можуть виникнути внаслідок ушкодження, повної загибелі або втрати автотранспортного засобу або окремих його частин за настання обумовлених у страховому полісі подій.

При поїздках за кордон на автотранспорті необхідним є оформлення страхування цивільної відповідальності власника автотранспорту перед третіми особами – так називана “Зелена карта”. Поліс “зеленої карти” має термін дії від 15 днів до одного року і є дійсним для країн західної і Східної Європи, Туреччини, Ізраїлю, Тунісу, Марокко, Ірану, Іраку. У країнах східної Європи – Польщі, Болгарії, Румунії, Чехи, Словаччини існує також інший вид полісів “Синя карта” термін дії якої від 5 днів до одного року. У країнах Скандинавії з 1991р. діє страховий поліс за назвою “Д-карта”, згідно якого на границі з іноземного власника автомобіля стягується страхова плата з розрахунку не менш чим за місяць перебування. Додаткова плата – 50% стягується у випадку, якщо автомобіль має причіп.

Але тип страхування “Зелена карта” превалює. Практично всі європейські країни є членами міжнародної системи автострахуванняя “зелена карта” і між ними підписані двосторонні угоди про взаємне визнання національних полісів. У 1998р. Україна приєдналася до системи “Зелена карта”, підписавши Єдину угоду країн-учасниць. Відповідно до листа Моторного страхового бюро України №715 від 29.05.1998р. з 1 червня 1998р. введена в дію українська “зелена карта” для транспортних засобів, зареєстрованих в Україні. 11 страхових компаній України одержали право її реалізації. Умови страхування, форма полісів, тарифні ставки по цьому виду страхування затверджений Моторним страховим бюро України і є єдиним для усіх вітчизняних страхових компаній. Українська “зелена карта” діє без установлених франшиз, тобто за результатами розгляду претензії потерпілому в повному обсязі виплачується страхове відшкодування в розмірі фактичних витрат на ремонт транспортного засобу або фактичного ушкодження здоров'я постраждалих осіб.

 

 


Читайте також:

  1. Амортизація основних засобів.
  2. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  3. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  4. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  5. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін
  6. Ввезення громадянами транспортних засобів із метою транзиту через територію України
  7. Види загальнообов’язкового державного соціального страхування
  8. Види і форми страхування
  9. Види майнового страхування
  10. Види майнового та особистого страхування
  11. Види особистого страхування
  12. Види оцінки основних засобів.




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Страхування іноземних туристів. | Страхові внески

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.