Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та вид його категорії

ПОРЯДОК

ІV. Моніторинг достовірності даних, відображених в декларації

1. У разі надходження інформації про подані претензії (скарги) щодо невідповідності об’єкту туристичної інфраструктури встановленій категорії від споживачів або замовників послуг, а також від органів державної влади, які вповноважені здійснювати нагляд за наданням послуг відповідно до нормативно-правових актів, уповноважений орган може прийняти рішення про проведення моніторингу, про що завчасно в письмовій формі попереджає заявника.

2. Заявник зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ представникам уповноваженого органу до об’єкту туристичної інфраструктури.

3. За результатами моніторингу уповноважений орган може прийняти рішення про призупинення дії свідоцтва в разі встановлення невідповідності об’єкту туристичної інфраструктури критеріям оцінки встановленої категорії та запропонувати провести коригувальні заходи для усунення причин виявлених невідповідностей.

4. Рішення про призупинення дії свідоцтва скасовується у разі усунення об’єктом туристичної інфраструктури причин виявлених невідповідностей в строк до одного місяця з моменту призупинення дії свідоцтва.

5. Контроль за виконанням коригувальних заходів, ужитих для усунення причин виявлених невідповідностей, здійснює уповноважений орган.

6. Рішення про скасування дії свідоцтва може бути прийняте, якщо причини виявлених невідповідностей не усунені в строк визначений пунктом 4 розділу ІV цього Порядку.

7. Уповноважений орган надає заявнику письмову інформацію про прийняте рішення щодо призупинення або скасування дії свідоцтва.

8. Скасування дії свідоцтва набирає чинності з моменту виключення інформації про об’єкт туристичної інфраструктури з реєстру.

9. Об’єкт туристичної інфраструктури, дія свідоцтва якого була скасована, може претендувати на повторне встановлення заявленої категорії згідно із цим Порядком.

_________________________________

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від «___»_________2011 р. №_____

 

1. Цей Порядок визначає питання доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та вид його категорії.

2. У цьому Порядку терміни та визначення вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про туризм» та інших нормативно-правових актах та нормативних документах з питань туризму.

3. З метою доведення до споживачів повної, належної та достовірної інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та вид його категорії, Держтуризмкурорт веде реєстр свідоцтв про встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури (далі – реєстр).

4. Доступ користувачів до даних реєстру здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт Держтуризмкурорту.

5. Форма та порядок ведення реєстру визначається центральним органом виконавчої влади в сфері туризму.

6. Єдиною підставою для використання знаку категорії є внесення інформації про об’єкт туристичної інфраструктури до реєстру.

7. Знак категорії обов’язково розміщується на фасаді будівлі об’єкту туристичної інфраструктури на висоті не нижче 1,5 метра та не вище 2 метрів від поверхні землі.

8. Знак категорії графічно зображується як сукупність від однієї до п’яти зірок.

9. Графічне зображення, геометричні характеристики знаку категорії повинні відповідати наступним вимогам:

знак категорії має прямокутну форму з зображенням зірок у кількості відповідній до встановленої категорії;

знак категорії виготовляється з будь-якого стійкого матеріалу, що забезпечує його довгострокове використання в відповідних кліматичних умовах;

зображення зірок розміщується в один ряд в верхній частині знаку категорії;

в нижній частині знаку наноситься напис наступного змісту: «свідоцтво № ________ від «___» ______ 20__ р. видано Державним агентством України з туризму та курортів»;

кольорова гамма знаку категорії повинна забезпечувати чітке сприйняття нанесеної на ньому інформації.

 

2. Ліцензування (ОТРИМАННЯ ДОЗВОЛУ) туристичної діяльності

Суб'єкти туристичної діяльності – туроператори і турагенти – перед наданням туристичних послуг повинні отримати відповідні ліцензії. Ліцензування туристичної діяльності відбувається з метою створення рівних можливостей на ринку туристичних послуг, забезпечення захисту прав і законних інтересів громадян, захисту навколишнього природного середовища та підвищення рівня туристичного обслуговування. Ліцензії так і називаються: ліцензія на туроператорську діяльність та ліцензія на турагентську діяльність. Органом, що здійснює ліцензування туристичної діяльності, є Державна служба туризму і курортів при Міністерстві культури і туризму України.

Суб'єкт підприємницької діяльності, який отримав ліцензію на туроператорську діяльність, має виключне право на надання послуг з оформлення документів для виїзду за межі України. Крім того, туроператор може здійснювати і турагентську діяльність – уже без отримання відповідної ліцензії.

Підприємства не мають права використовувати у своїй назві слова "туроператор" і "турагент" без отримання ними ліцензії на здійснення відповідної діяльності. Загальний розмір частки туроператора в статутних фондах інших туроператорів України не може перевищувати 20 відсотків їх статутних фондів.

Не може бути видана ліцензія на туроператорську чи турагентську діяльність суб'єкту підприємницької діяльності із назвою, тотожною назві іншого суб'єкта підприємницької діяльності, якому ліцензія видана раніше і інформація про нього внесена до відповідного реєстру.

Надання туристичних послуг без наявності ліцензії є суттєвим правопорушенням і тягне за собою як адміністративну, так і кримінальну відповідальність. Міра відповідальності (адміністративної чи кримінальної) визначається залежно від розмірів доходів, отриманих від діяльності без наявності ліцензії. Так, у разі отримання доходу від туристичної діяльності в розмірі 17 тисяч гривень і вище без наявності ліцензії, правопорушнику "світить" кримінальна відповідальність у вигляді штрафу обсягом від 100 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 1700 до 4250 гривень) або виправних робіт на строк до 2 років, або обмеження волі на той самий строк. У разі отримання меншого доходу можна буде обмежитись адміністративною відповідальністю у вигляді штрафу обсягом від 20 до 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 340 до 680 гривень) з конфіскацією знарядь виробництва чи без такої.

Фахівцями туристичного супроводу можуть бути фізичні особи (не обов'язково підприємці), які отримали дозволи на право здійснення туристичного супроводу. Такі дозволи видаються у межах певної адміністративної території спеціальними акредитаційними комісіями, створеними Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями. Дозвіл видається строком на три роки. Через три роки доведеться отримувати новий дозвіл. Працівники підприємств, що надають туристичні послуги, не потребують отримання дозволу, якщо надання туристичного супроводу належить до їхніх трудових обов'язків. Надання туристичного супроводу без отримання відповідного дозволу тягне за собою також адміністративну відповідальність, межі якої визначені вище. Кримінальна відповідальність за таке правопорушення не передбачена.

отже, виходячи з цього можна зробити висновок, що спеціальними і основними умовами для заняття туристичною діяльністю є|з'являються|:

1. Наявність в штаті підприємства/підрозділу кваліфікованого керівника і фахівців|спеціалістів| із|із| стажем роботи у сфері туризму:

Керівник туроператораповинен мати вищу освіту або спеціальну туристичну освіту, а також стаж роботи в туристичній області не менше 3 років. Керівник туроператора не може працювати за сумісництвом на керівних посадах інших туроператорів. У штаті туроператора повинне налічуватися не менше 50 відсотків фахівців, які мають відповідну туристичну освіту або стаж роботи в області туризму не менше 3 років і підвищили кваліфікацію в акредитованих учбових закладах.

Керівник турагента або керівник філії, іншого отделного підрозділу турагента (юридичної особи) повинен мати вищу освіту, а також стаж роботи в області туризму не менше 3 років або спеціальної туристичної освіти.

Турагент – фізична особа-суб'єкт підприємницької діяльності повинен мати спеціальну туристичну освіту. У штаті турагента повинне налічуватися не менше 30 відсотків фахівців, які мають відповідну спеціальну освіту або стаж роботи в області туризму не менше 3 років.

2. Наявність гаранти|:

Мінімальний розмір фінансового забезпечення туроператора винен состовлять| суму, еквівалентну не менше ніж 20 000 євро.

Розмір фінансового забезпечення туроператора, який надає послуги виключно|винятково| з внутрішнього і в'їзного туризму, винен состовлять| суму, еквівалентну не менше ніж 10 000 євро.

Мінімальний розмір фінансового забезпечення турагента| винен состовлять| суму, еквівалентну не менше ніж 2 000 євро.

Туроператор (турагент|), який не надав підтвердження фінансового забезпечення не має права займатися туризмом.

3. Наявність приміщення|помешкання|/офісу:

Туроператор (турагент) повинен мати нежитлове, технічно оснащене приміщення (офіс), яке відповідає таким вимогам:

· Має зовнішню рекламу з вказівкою найменування згідно засновницьким документам туроператора і логотипу (при його наявності);

· Обладнаний і має робочу площу відповідно вимогам законодавства України;

· У житловому будинку розміщується на першому, другому і цокольному поверхах і повинен мати входи і евакуаційні виходи, ізольовані від житлової частини будинку;

· Приміщення повинне відповідати протипожежним, технічним і санітарним нормам, встановленим для організації роботи туроператора (турагента).

4. наявність договору із|із| страховою компанією про здійснення обов'язкового страхування (медичне і від нещасного випадку) туристів, які прямують в туристичні подорожі|мандрівки| (для туроператорів).

Перелік необхідних документів


Читайте також:

  1. Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  4. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  5. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  8. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  9. Аналіз зовнішньої інформації
  10. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз та інтерпретація інформації




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури | ДЛЯ ОТРИМАННЯ|здобуття| ЛІЦЕНЗІЇ НА ТУРАГЕНТСЬКУЮ ДІЯЛЬНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.