Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗА РОЗДІЛОМ ІІІ.

1. Як обрати форми навчання? Які форми організації навчання знає історія школи?

2. Які характерні ознаки уроку як форми навчання? Що таке урок?

3. Чому відсутня єдина класифікація типів уроків? Які з них Ви знаєте? Якої Ви будете дотримуватися?

4. Які типи уроків найчастіше зустрічаються при навчанні математики молодших школярів?

5. Яку думку відносно структури уроку Ви підтримуєте і чому?

6. Яка структура комбінованого уроку математики?

7. Які особливості уроку математики у І-ІУ класах і чим вони обумовлені?

8. Які основні вимоги до результативного уроку? Як їх можна класифікувати?

9. Чому потрібна система уроків? Що під нею розуміють?

10. Які особливості дітей шестирічного віку повинен враховувати вчитель для успішного навчання математики цих школярів?

11. Які основні навчальні, виховні та розвивальні завдання вивчення математики у першому класі чотирирічної початкової школи?

12. Які зміни вносять в організацію навчання математики психологічні, вікові та індивідуальні особливості шестирічок?

13. Які вимоги ставляться до підведення підсумків гри?

14. Яких вимог до організації ігор на уроках математики повинен дотримуватися вчитель?

15. З яких етапів складається підготовка вчителя до уроку?

16. Що є основою планування навчальної роботи з математики?

17. Що таке навчальний план та навчальна програма?

18. Дайте характеристику структури навчальної програми з математики для початкових класів!

19. Що включає в себе підготовча робота вчителя напередодні навчального року?

20. Які відмінності між календарним і тематичним планом?

21. Назвіть основні розділи тематичного плану!

22. Як повинен готуватися вчитель до наступного уроку?

23. Яка схема конспекту уроку з математики?

24. Які методичні матеріали можуть стати у нагоді вчителеві при плануванні навчальної роботи?

25. Як Ви розумієте поняття "контроль", "перевірка", "оцінювання", "оцінка" і "бал"?

26. У чому суть цілей і завдань перевірки та оцінювання знань, вмінь і навичок школярів?

27. Які функції перевірки та у чому їх суть?

28. Яка суть вимог до перевірки та оцінки знань, умінь і навичок учнів?

29. Дайте характеристику різних форм і видів перевірки!

30. Які існують методи перевірки знань, вмінь і навичок учнів з математики?

31. У чому суть вимог до підбору і формулювання запитань вчителя для дітей?

32. Дайте характеристику вимог до оформлення письмових робіт учнів з математики? Які вимоги до оформлення математичних записів у зошитах?

33. Які є засоби перевірки знань, умінь і навичок учнів з математики? У яких формах може проводитися оцінка результатів діяльності учнів? Чим керуються при виставленні оцінок?

34. Скільки зошитів з математики повинен мати учень початкових класів? Яких вимог повинен дотримуватися вчитель при перевірці зошитів?

35. Які особливості домашньої навчальної роботи? Які існують думки щодо наявності домашніх завдань?

36. Назвіть недоліки в організації домашньої навчальної роботи учнів! Які шляхи подолання цих недоліків?

37. Які існують види домашніх завдань для учнів початкових класів?

38. Дайте характеристику індивідуальних, групових, фронтальних, довготривалих домашніх завдань!

39. Які форми виконання домашніх завдань з математики? Коли заборонено задавати домашні завдання?

40. Як методично правильно задавати домашні завдання? На якому з етапів уроку можна задавати домашнє завдання?

41. Як перевіряти та оцінювати домашні завдання з математики?

42. Які Ви знаєте форми організації навчально-виховної роботи з математики?

43. У чому полягає відмінність між позаурочною та позакласною роботою з математики?

44. Як досягти високої результативності позаурочної роботи? позакласної роботи?

45. Які є види позакласної роботи з математики в початкових класах?

46. Назвіть вимоги до організації та проведення занять математичного гуртка! математичного ранку!

47. Як проводять математичні екскурсії?

48. Які вимоги до оформлення математичних газет?

49. Складіть календарний план з теми "Площа".

50. Складіть поширений план-конспект уроку з теми "Множення на розрядні числа".

51. Підготуйте особистісно-зорієнтоване домашнє завдання для учнів 3 класу.

52. Підберіть по три задачі-жарти, ребуси для математичної вікторини.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Завдання на проект.
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Питання самоконтролю.




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 3.2. | МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.