![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Малюнок № 3.2.
До шкільних математичних стіннівок відносять математичні газети, математичні листівки. Математична преса у початкових класах містить переважно цікавий матеріал у формі задач-жартів, головоломок, ребусів тощо. Основна мета таких матеріалів полягає в тому, щоб підвищувати інтерес учнів до математики. Математична газета для молодших класів повинна мати яскраве оформлення, задачі і малюнки повинні бути представлені у цікавій формі, з образами знайомих і звичних дітям казкових героїв. Дуже подобається дітям матеріал стіннівок, якщо він викладений у віршованій формі. Використання математичних газет, як однієї з форм позакласної роботи з математики, надає широкі можливості для залучення до творчої роботи окремих учнів (художників, витівників, допитливих тощо), а також всіх учнів класу до розширення і збагачення своїх математичних знань. Для того, щоб математична газета відігравала значну навчально-виховну роль, потрібно надавати учням більше самостійності в її оформленні та створенні. Вивчення змісту математичних газет, які випускаються у початкових класах, дає підставу стверджувати, що у газеті слід вміщувати короткі історичні довідки про розвиток математики та її використання у практичній діяльності людини, задачі-жарти, ребуси математичного змісту, загадки з повідомленням тих, хто дав правильні відповіді. Можна інколи вміщувати інформацію про хід і результати якогось виду навчальної чи позакласної роботи. Подамо стислий зміст однієї з математичних газет, підготовлених студентами-практикантами педагогічного факультету: 1. З історії розвитку комп’ютерних ігор. 2. Відповіді на задачі, вміщені у попередньому номері, з повідомленням прізвищ тих учнів, які правильно їх розв’язали. 3. Задача: Голуб пролітає 40 м за секунду, а ластівка - 75 м. На скільки секунд менше витратить ластівка, щоб пролетіти три кілометри? 4. Задача-жарт: Мишко та Івасик збирали гриби. Скільки у тебе грибів, - спитав Мишко, - півдесятка буде? Івасик відповів: - Візьми половину моїх грибів, а мені дай гриб, тоді у мене буде півдесятка. – А у тебе скільки грибів? - спитав Івасик. Мишко відповів: - Відніми половину моїх грибів та ще один гриб, тоді у мене залишиться ще півдесятка. Скільки грибів зібрали обидва хлопчики разом? 5. Головоломка: Проведіть на цьому годиннику п’ять прямих ліній так, щоб у кожній частині числа при додаванні давали б одну і ту ж саму суму. 6. Загадки: а) Брат за братом біжить та догнати не може. б) Два брюшка, чотири вушка, що це буде? в) Чотири брати під однієї стріхою живуть.
Таблиця № 3.11. “Відстані, з яких видно в ясну погоду на рівній місцевості певні предмети”.
Вивчення досвіду роботи вчителів показує, що далеко не всі педагоги приділяють увагу позакласній роботі з математики. Можна назвати цілу низку об’єктивних і суб’єктивних причин такого відношення до позакласної роботи. Не вдаючись до їх аналізу, вкажемо, що негативне відношення до цієї форми роботи з боку вчителів, у значній мірі, знижує реалізацію можливостей виучуваного дітьми курсу математики для всебічного розвитку розумових здібностей учнів, спостережливості, допитливості, інтересу до вивчення математики, а це, у свою чергу, веде до зниження рівня математичної підготовки школярів у початковій школі. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|