Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Малюнок 8.5.

2) завдання, в яких потрібно за малюнком (див. малюнки №№ 8.6. і 8.7.) скласти задачі на множення і ділення;

 

ÑÑÑÑÑÑÑÑ ÑÑÑÑÑÑÑÑ 2 · 8 = 16

 

Малюнок 8.6.

 

ÑÑÑÑÑÑÑÑ 10:2=8   Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ Ñ 10:8=2
ÑÑÑÑÑÑÑÑ

 

Малюнок 8.7.

 

3) вправи, в яких з кожного прикладу на множення слід скласти два приклади на ділення, наприклад: 2·8=16, 16:2=8, 16:8=2 (учнів необхідно привчати міркувати так: якщо добуток 16 поділити на перший множник 2, то отримаємо другий множник 8);

4) вправи на повторення таблиці множення числа 2;

5) вправи, в яких потрібно розв’язати стовпчики прикладів (приклади першого стовпчика (див. таблицю № 8.31.) розв'язуються на основі таблиці, другого – з використанням переставної властивості множення, а приклади третього і четвертого стовпчиків, використовуючи знання про зв’язок між компонентами і результатами дії множення);

 

Таблиця № 8.31.

 

3·5 7·3 5·3 3·7 15:3 21:7 15:5 21:3

 

- розв'язування рівнянь виду 3·х=21, х·5=35 тощо.

Як же будуються таблиці ділення? – за одним планом на очах у дітей. Враховуючи це, побудуємо таблицю ділення на 2. Вчитель проводить з учнями бесіду: ми вже познайомилися з дією ділення і навчилися з кожного прикладу на множення складати два приклади на ділення, але робити так щоразу незручно. Щоб успішно розв’язувати приклади на ділення, потрібно скласти, а потім і завчити напам’ять таблиці ділення. Давайте у праву колонку запишемо таблицю множення числа 2 (див. таблицю № 8.32.), а у ліву – приклади на ділення на число 2. Після того, як таблицю ділення на два складено, вчитель пропонує школярам записати її у зошит і розпочинається робота із заучування її напам’ять.

Яка ж система вправ використовується для заучування таблиць ділення напам’ять? – аналіз системи вправ підручника і методичних посібників для вчителів дозволяє виділити такі групи завдань:

1) вправи, дидактичним призначенням яких є безпосереднє використання таблиць ділення для знаходження необхідних табличних результатів, наприклад: 8·5+23 (у вчителя може виникнути запитання: чому вправа такого виду сприяє заучування таблиці? – для усного обчислення прикладу учень повинен утримувати певний час у пам’яті табличний результат 8·5=40, що сприяє запам’ятовуванню);

 

Таблиця № 8.32.

 

2·2=4 2·3=6 2·4=8 2·5=10 2·6=12 2·7=14 2·8=16 2·9=18 4:2=2 6:2=3 8:2=4 10:2=5 12:2=6 14:2=7 16:2=8 18:2=9

 

2) завдання, дидактична мета яких полягає в тому, щоб школярі запам’ятовували таблиці під час їхнього читання та відтворення з пам’яті, наприклад:

- прочитайте за підручником таблицю ділення на 5. Закрийте підручник і скажіть таблицю напам’ять;

- назвіть числа трійками до 30, а шістками до 60;

- запишіть послідовно всі результати таблиці ділення на число 8;

- назвіть всі ділені таблиці ділення на 4;

- продовжіть ряди чисел так, щоб у кожному було вісім чисел: 4, 6, 8, ...; 18, 27, 36, ...;

- у кожному ряді чисел знайдіть зайве число: 6, 9, 12, 15, 18, 20, 24, 27;

- скажіть напам’ять таблицю ділення на 7, користуючись малюнком (див. малюнок № 8.8.) і починаючи з найбільшого (найменшого) діленого;

 

:

 


Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.3.
  10. Малюнок 8.4.
  11. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТМО розгляду табличних випадків множення і ділення. | Малюнок № 8.8.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.