Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?

Які сири не підлягають пресуванню?

Масова частка жиру в сухій речовині голландського сиру брускового становить не менше, відсоток

1. 40–41

2. 33

3. 52–58

+4. 45

Л-25, с.252

210. Сири тверді сичужні контролюють за органолептичними показниками:

+1. зовнішній вигляд, смак і запах, консистенція, рисунок, колір тіста

2. зовнішній вигляд

3. смак і запах

4. рисунок і колір тіста

Л-19, с. 7

 

211. Сири тверді сичужні контролюються за фізико-хімічними показниками:

+1. масова частка жиру в сухій речовині, вологи, кухонної солі

2. масова частка білка

3. масова частка вологи

4. масова частка кухонної солі

Л-19, с. 8

 

212. Температура розсолу для соління сиру:

1. 3–50С

+2. 8–120С

3. 18–200С

4. 25–300С

Л-25, с.105

213. Концентрація розсолу для соління сиру:

1. 3–5%

2. 8–12%

+3. 21 +3%

4. 25–30%

Л-25, с.105

214. Характерний рисунок для сиру “Український”:

1. відсутній

2. пустотний

+3. вічки круглої овальної форми

4. щілиноподібний

Л-19, с. 7

215. Смак та запах сиру “Український”:

1. сирний, кислуватий

+2. злегка пряний, без сторонніх присмаків та запахів

3. помірно виражений сирний кислуватий

4. вміру солоний

Л-19, с. 7

 

216. Мета другого нагрівання у виробництві твердих сичужних сирів:

1. покращення консистенції

2. надання сиру злегка пряного смаку

3. надання замкнутої поверхні сиру

+4. створення умов для розвитку мікрофлори закваски, покращення відокремлення сироватки

Л-24, с. 54

 

217. Мета пресування твердих сичужних сирів:

+1. ущільнення сирної маси, видалення міжзернової сироватки, утворення замкнутої поверхні, надання форми

2. формування малюнку

3. формування кольору

4. створення умов для розвитку мікрофлори закваски

Л-24, с. 62

 

218. За першого маркування сиру вказують:

+1. дату виробництва, номер варки

2. вид

3. вид формування

4. завод-виробник

Л-25, с. 102

219. Нерівномірне окрашування тіста сиру, причина виникнення вади:

1. відсутність другого нагрівання

2. недостатня пастеризація

3. невірне формування

+4. неоднорідна обробка сирного зерна, нерівномірний розподіл бактеріальної закваски

Л-24, с. 88

 

220. Тверда консистенція, причина виникнення вади у твердих сичугових сирів:

1. невірний спосіб соління

2. відсутність визрівання

+3. недостатній вміст вологи

4. низький вміст жиру в молоці

Л-24, с. 86

 

221. Яку плісняву використовують для виробництва сиру рокфор:

1. Penic. album

+2. Penic. Rogueforti

3. Penic. candidum

4. Спори Penic. album

Л-25, с. 69

 

+1. м’які

2. тверді сичужні з низькою температурою другого нагрівання

3. тверді сичужні з високою температурою другого нагрівання

4. тверді сичужні з низькою температурою другого нагрівання та підвищеним рівнем молочнокислого бродіння

Л-24, с. 61

 

+1. бродильній

2. самопресування


 

3. визрівання

4. соління

Л-25, с. 170

 

224. Мета часткового соління сиру в зерні:

1. покращення смаку

2. забезпечення кольору тіста

+3. регулювання мікробіологічних процесів та вмісту вологи, скорочення тривалості соління в розсолі

4. зменшення терміну визрівання

Л-24, с. 65

 


Читайте також:

  1. Запас продуктів утворюється із розрахунку не менше чим на дві доби для кожної людини що вкривається.
  2. Зв'язок, що утворюється між атомом Гідрогену однієї молекули та атомом сильноелектронегативного елемента (О, S, N, F ma ін.) іншої молекули, називається водневим зв'язком.
  3. Іонний зв'язок утворюється під час взаємодії атомів, які дуже відрізняються один від іншого за електронегативністю.
  4. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  5. Малюнок № 1.15. А\В. Малюнок № 1.16. В\А.
  6. Малюнок № 1.19. Задання декартового добутку множин за допомогою графа.
  7. Малюнок № 1.2. Круг Л.Ейлера.
  8. Малюнок № 1.20. Граф відповідності.
  9. Малюнок № 1.5. Відношення перетину.
  10. Малюнок № 5.2.
  11. Малюнок № 6.1. Графік рівняння кола.




Переглядів: 1073

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Яка роль солей-плавителів та їх дія у виробництві плавлених сирів?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.