Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Малюнок 8.3.

 

Розв’язуючи задачу на ділення на рівні частини, наприклад “12 зошитів роздали порівну 3 учням. Скільки зошитів отримав один учень?”. Вчитель пропонує дітям обвести 12 клітинок, які зображують зошити, та намалювати 3 смайлика, які зображатимуть учнів. Після цього учні починають роздавати зошити учням, міркуючи приблизно так: зошити слід роздати порівну 3 учням, а тому беремо зразу 3 зошити і даю по одному кожному учневі. Після цього виконуємо аналогічні дії доти, доки не закреслимо всі клітинки. Завдяки цьому на очах у дітей з’явиться малюнок, який ілюструє розв’язання цієї задачі: 12:3=4(з.). Відповідь: по 4 зошити.

12 з. -3уч.

? з.- 1 уч.

Відлічують по одному зошиту кожному із трьох учнів, виконуючи поділ на рівні частини, дію читають - поділ на 3, найменування частки співпадає із найменуванням діленого: 12з. :на 3уч. = 4(з.).

Розв’язуючи задачу на ділення на вміщення, наприклад “12 олівців роздали по 3 кожному учневі. Скільки учнів отримали олівці?”, діти повинні міркувати приблизно так: олівці роздавали по 3 кожному учневі, а тому візьму закреслю 3 клітинки, намалюю прямокутник і обведу в ньому три клітинки (див. малюнок 8.4.). Потім знову закреслю 3 клітинки, намалюю другий прямокутник і обведу в ньому три клітинки. Так буду виконувати доти, доки не закреслю всі клітинки. Отже, на очах у дітей з’явився малюнок, який ілюструє розв’язання задачі 12:3=4 (ол.)

 

Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ

 

Æ Æ Æ   Æ Æ Æ   Æ Æ Æ   Æ Æ Æ

 


Читайте також:

  1. В якій камері утворюється малюнок у сирі швейцарському?
  2. Малюнок 11.1.
  3. Малюнок 11.2.
  4. Малюнок 11.3.
  5. Малюнок 11.7.
  6. Малюнок 16.2 - Крива сукупної пропозиції
  7. Малюнок 7.2.1. Етап проектування.
  8. Малюнок 8.1.
  9. Малюнок 8.4.
  10. Малюнок 8.5.
  11. Малюнок 8.7 - Види еластичності попиту




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 3. «Теоретико-методичні основи вивчення арифметичних дій над цілими невід’ємними числами в курсі математики початкових класів.». | Малюнок 8.4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.