МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1.4. (ЗМ14): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИБОРУ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ».
ПЛАН
1. Комплекс навчально-методичних посібників для вчителя і учнів, їх призначення, особливості побудови та оформлення, ТМО їх використання.
2. Стабільні підручники з математики для початкової школи, теоретико-методичні особливості їх змісту, побудови, оформлення та використання.
3. Наочні посібники з математики, їх класифікація і ТМО їх використання.
4. Інструменти, моделі, прилади, таблиці, технічні засоби навчання на уроках математики у початкових класах.
ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – С. 31-47; [2] – С. 23-40; [3] – С.24-31; [4] – С. 44-56; додаткова: [А-6, А-24, Б-19-32, Б-40-45, В-5-7, В-12-13, Д-23-25, Ж-1, З-8, И-7, І-9, І-11, К-30-33, К-59-60, Л-14-17, Л-23, М-19-31, М-48-52, Н-2, Н-6-8, О-15-18, П-6, П-19, П-30, П-33-39, Р-2, С-9-11, С-14-16, С-36, У-2-5, Ф-7-8, Ч-5-6, Э-4-6, Э-9].
Читайте також: - IV. Питання самоконтролю.
- V міні – модуль
- V. Питання для самоконтолю
- V. Питання туристично-спортивної діяльності
- VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
- А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
- Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
- Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
- Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
- Бесіда за запитаннями.
- Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
- БЛІЦ-ПИТАННЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|