Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».

ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1.4. (ЗМ14): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИБОРУ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ОСНАЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ».

ПЛАН

1. Комплекс навчально-методичних посібників для вчителя і учнів, їх призначення, особливості побудови та оформлення, ТМО їх використання.

2. Стабільні підручники з математики для початкової школи, теоретико-методичні особливості їх змісту, побудови, оформлення та використання.

3. Наочні посібники з математики, їх класифікація і ТМО їх використання.

4. Інструменти, моделі, прилади, таблиці, технічні засоби навчання на уроках математики у початкових класах.

ЛІТЕРАТУРА: основна: [1] – С. 31-47; [2] – С. 23-40; [3] – С.24-31; [4] – С. 44-56; додаткова: [А-6, А-24, Б-19-32, Б-40-45, В-5-7, В-12-13, Д-23-25, Ж-1, З-8, И-7, І-9, І-11, К-30-33, К-59-60, Л-14-17, Л-23, М-19-31, М-48-52, Н-2, Н-6-8, О-15-18, П-6, П-19, П-30, П-33-39, Р-2, С-9-11, С-14-16, С-36, У-2-5, Ф-7-8, Ч-5-6, Э-4-6, Э-9].


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V міні – модуль
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  10. Бесіда за запитаннями.
  11. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  12. БЛІЦ-ПИТАННЯ




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗА РОЗДІЛОМ ІІІ. | Комплекс навчально-методичних посібників для вчителя і учнів, їх призначення, особливості побудови та оформлення, ТМО їх використання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.