Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила коригувань помилок при здачі проекту

В процесі приймання-передачі робіт у замовника майже в 100 відсотках випадків виникнуть побажання внести деякі коректування в вироблений продукт, а також майже напевно будуть виявлені дрібні помилки. Відповідно до супровідного листа, ви повинні бути готові до отримання списку коригувань і помилок, а також планувати виправлення помилок і додаткове тестування в своєму календарному графіку.

Всі коректування і про помилки необхідно відразу ж реєструвати в спеціально виділеному файлі, що доповнює технічне завдання. Не потрібно поспішати із внесенням коригувань, поясніть, що вносити виправлення найкраще комплексно, тому попросіть протестувати проект якнайдетальніше і протягом декількох днів. Уточніть у замовника наскільки повним є отриманий список коригувань, відправивши йому вказаний список для погодження.

Отримавши підтвердження від замовника приступайте до аналізу отриманих коригувань, якщо серед них ви виявите вимоги несуттєво відрізняються від споконвічно технічного завдання, згадайте, що краще зробити більше і отримати захоплену реакцію замовника, ніж просити додаткову оплату і викликати негативні емоції в процесі приймання-передачі робіт. Безумовно, якщо коригування замовника є фундаментальними, абсолютно не відповідають технічному завданню і вимагають істотних тимчасових витрат, правильний шлях - це початок нового етапу ділових переговорів. Пам'ятайте, що додаткові витрати завжди викликають негативні емоції, але цей ефект можна нівелювати, якщо будувати діалог за схемою:

Розрахунок тимчасових витрат на виконання коригувань

Надання замовнику проекту технічного завдання для коригувань

Детального обґрунтування своєї позиції

Будьте налаштовані на діалог, але якщо замовник на етапі приймання-передачі робіт поводиться недобросовісно і явно не цінує виконану вами роботу і ваше бажання йти на зустріч, не провокуйте конфлікт. Повідомте, що ви вважаєте, що пророблена робота на 100 відсотків виконано згідно з технічним завданням і з умовами договору, а внесені вами доповнення - перевиконання плану. Повідомте, що виходячи з цих фактів, а також у зв'язку з небажанням замовника вести переговори, ви бачите єдине вирішення питання - звернення до Арбітраж сервісу безпечних угод.

Якщо ви впевнені в якості роботи і недобросовісності замовника, не сумнівайтеся - Арбітраж ухвалить рішення на вашу користь. І найголовніше йдете від будь-якого роду конфлікту - будь-які негативні емоції наповнюють вашу кров і мозок отрутою, що вбиває ваші нервові клітини і віру в справедливість.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  4. VII. Етап проектування
  5. VII. Етап проектування
  6. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  7. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  8. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  9. Актуальність проекту
  10. Актуальність проекту
  11. Актуальність проекту
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Провести повну звірку виконаної роботи відповідно до технічного завдання перед здачею проекту. | Правильно організуємо технічну підтримку проектів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.