МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Скасування СпринтуСпринт можна зупинити перед закінченням його часових рамок. Тільки у Власника Продукту є право на те, щоб зупинити Спринт, хоча він може зробити це і під впливом зацікавлених осіб, Команди Розробників або ж Скрам Майстра. Спринт скасовують в тому випадку, якщо його цілі перестають бути актуальнимі.Ето може статися внаслідок зміни напрямку роботи компанії, зміни технологій або ринкових умов. Загалом, Спринт потрібно скасувати, якщо в силу деяких обставин в ньому вже немає необхідності. Однак, беручи до уваги його коротку тривалість, скасування рідко має сенс. При скасуванні Спринту всі виконані і "готові" елементи з Журналу Продукту переглядаються. Їх приймають за умови, що вони представляють потенційно готовий до випуску Інкремент ункціональності. Всі інші вимоги переоцінюються і повертаються в Журнал Продукту. Робота, виконана над ними, знецінюється швидко, і тому потребує перегляду. Скасування Спринту вимагає додаткових ресурсів, так як всі члени Команди повинні перегрупуватися при Плануванні Спринту і приступити до нового спринті. Скасування Спринту є для Команди неприємним процесом, однак на ділі це відбувається досить рідко.
Планування Спринту
Робота, проробляти під час Спринту, планується під час зустрічі з планування Спринту. План дій створюється при спільній роботі цілої Скрам Команди. Для Спринту довжиною в місяць тимчасові рамки зустрічі складають вісім годин. Для більш коротких спринті на планування виділяють менше часу, пропорційно загальній довжині Спринту. Приміром, для двотижневого Спринту планування займе не більше чотирьох годин ¶Зустріч з планування Спринту складається з двох частин, тривалість кожної з яких є половиною загальної тривалості зустрічі. Під час двох частин Планування Спринту члени Команди шукають відповіді на наступні питання відповідно: • Що буде розроблено в Інкремент, що є результатом роботи наступного Спринту? • Як максимально ефективно виконати роботу по створенню Інкремент?
Частина перша: Що буде зроблено в цьому Спринті? У цій часті Команда Розробників намагається спланувати функціональність, яка буде розроблена під час Спринту. Власник Продукту представляє Команді Розробників упорядкований Журнал Продукту і вся Скрам Команда намагається досягти єдиного розуміння роботи, яку належить виконати протягом Спринту. Вхідними для цієї зустрічі є Журнал Продукту, останній розроблений Інкремент продукту, можливості Команди Розробників, а також останній показник її продуктивності. Кількість елементів з Журналу Продукту, які Команда здатна виконати до закінчення Спринту визначається самою Командою. Тільки Команда Розробників може реально оцінити обсяг роботи, який вона в змозі завершити до закінчення Спринту. Після того, як Команда Розробників спрогнозує елементи Журналу Продукту, які вона виконають в даному Спринті, Скрам Команда розпочинає формування Цілі Спринту. Мета Спринту-це мета, оторая буде досягнута в результаті Спринту завдяки реалізації Журналу Продукту і яка вказує Команді Розробників, чому вона працює і менно над цим Інкремент функціональності. Частина друга: Як обрана робота буде пророблена? Після того, як обсяг роботи Спринту визначено, Команда Розробників вирішує яким чином протягом Спринту втілити окрему функціональність в "готовий" Інкремент продукту. Вимоги Журналу Продукту, обрані для виконання під час найближчого Спринту разом з планом їх розробки, називають Журналом Завдань Спринту (Sprint Backlog). Як правило, Команда Розробників починає планувати систему і роботу, завдяки якій Журнал Продукту можна перетворити на працюючий Інкремент продукту. Робота може бути різного ступеня трудомісткості і складності. Проте зазвичай під час планування Спринту Команда Розробників планує такий обсяг роботи, який вона в змозі виконати за Спринт. До закінчення цієї зустрічі робота, запланована Командою Розробників на перші дні Спринту, розбивається на вимоги, які можна виконати за день-менш. Команда Розробників сама організовує свою роботу, плануючи поетапність виконання вимог з Журналу Спринту як під час зустрічей і з планування Спринту, так і, при необхідності, на протязі всього Спринту. Власник Продукту може прісутствова ть на другий част і Планування Спринту, щоб мати можливість пояснити завдання з Журналу Продукту та, при необхідності, допомогти знайти альтернативи. Якщо ж Команда Розробників вирішує, що у неї дуже багато, або дуже мало роботи, вона може повторно обговорити вимоги Журналу Спринту з Власником Продукту. Команда може запросити людей з боку, щоб вони порадили що - то з технічної або ж експертної точки зору. До закінчення зустрічі з планування Спринту Команда Розробників повинна бути в змозі пояснити Власнику Продукту і Скрам Майстру, яким чином вона збирається працювати в якості самокерованої команди, щоб досягти Цілі Спринту і створити очікуваний Інкремент продукту.
Читайте також:
|
||||||||
|