МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Бабіч А.О. Світові земельні, продовольчі і кормові ресурси. – К.: Аграрна наука, 1996. 2. Васильченко И.Т., Пидотті О.А. Определитель сорных растений районов орошаемого земледелия. - Л.: Колос, 1975. 3. Воробьев С.А. Земледелие. М.: Агропромиздат, 1991. 4. Голованов А.Г., Балан А.Г., Ермакова В.С., Ефремов И.Т. Мелиоративное земледелие. - М.: Агропромиздат, 1986. 5. Корляков II.А. Агрономия с основами ботаники. - М.: Колос, 1990. 6. Куценко А.М., Писаренко В.М. Агроэкология. – К.: Урожай, 1995. 7. Лымарь А.О. Экологические основы систем орошаемого земледелия. – К,: Аграрна наука, 1997. 8. Проектирование и строительство систем орошения. - К., 2001. 9. Сівозміни на зрошуваних землях (методичні рекомендації). – К,: Аграрна наука, 1999. 10. Скрутул А.Г. Орошение сельскохозяйственных культур. – Кишинев, 1985. 11. Технології та технічні засоби поливу. - К., 2001. 12. Ушкаренко В.О. Зрошуване землеробство. - К.: Урожай, 1994. 13. Штойко Д.А. Экономически обоснованные режимы орошения // Мелиорация и водное хозяйство. - № 2. – 1991. 14. Ярмизин Д.В., Лысогоров С.Д., Балан А.Г. Мелиоративное земледелие. - М.: Колос, 1986. 15. Шляхи підвищення родючості ґрунтів в сучасних умовах сільськогосподарського виробництва (за ред. Б.С. Носко). – К,: Аграрна наука, 1999. 16. Сільськогосподарські журнали: Земледелие, Зерновое хозяйство, Вісник агарної науки, Агросвіт України, Пропозиція, Овочівництво та інші. Сайты: http://www.agromage.com http://www.glossary.ru http://www.ncs.ru http://www.voroneg.net А також офіційні сайти навчальних закладів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ Оцінюванню підлягають лише роботи виконані відповідно до індивідуального завдання та згідно методичних вимог. Решта робіт повертаються на переробку. Виконання курсової роботи оцінюється за національною шкалою та в системі ECTS. При виставленні оцінки береться до уваги: Ø відповідність завданню; Ø відповідність за змістом; Ø оформлення курсової роботи; Ø доповідь під час захисту та презентація результатів проектування; Ø відповіді на запитання членів комісії із захисту курсової роботи; Оцінка курсової роботи здійснюється за 100-бальною шкалою: 1) якість виконання курсової роботи оцінюється із питомою часткою 0,7 2) захист і презентація результатів оцінюється із питомою часткою 0,3.
Читайте також:
|
||||||||
|