Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна література

1. Баєва О.В. Основи менеджменту: практикум: навч. посібник [Текст] / Баєва О.В., Ковальська Н.І., Згалат-Лозинська Л.О. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 524 с.

2. Балабанова Л.В. Маркетинг [Текст] : підруч. / Л.В. Балабанова. – [2-ге вид., перероб. і допов.]. -К.: Знання-Прес, 2004. - 645 с.

3. Басовский Л. Е. Менеджмент: учеб. пособ. [Текст] / Л. Е. Басовский. – М. : ИНФРА-М, 2007. – 216 с.

4. Берет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный поход [Текст] / Дж. Берет, С. Мориарти; под ред. С.Г. Божук. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с.

5. Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту: навчальний посібник [Текст] / В.В. Божкова, М.Ю. Мельник. – К. : ЦУЛ, 2008. – 128с.

6. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: навчальний посібник [Текст] / Н.В. Бутенко. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2004. – 140 с.

7. Виноградська А. Основи підприємництва: навч. посіб. [Текст] / Алла Виноградська,. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К.: Кондор, 2005. - 540 с.

8. Гаркавенко С.С. Маркетинг [Текст] : підруч. / С.С. Гаркавенко. – [5-те вид., допов.]. - К. : Лібра, 2007. - 720 с.

9. Григорчук Т.В. Маркетинг, Ч 2: навчальний посібник / Т.В. Григорчук [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://sites.google.com/site/marketingdistance/pro-posibnik

10. Дикань Н. В. Менеджмент [Текст] / Н. В. Дикань, I. I.Борисенко. – К.: Знання, 2008.

11. Донець Л. Основи підприємництва: навч. посіб. [Текст] / Л. Донець, Н. Романенко; МОНУ, ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 315 с.

12. Захарчин Г.М. Основи підприємництва [Текст] : Навч. посіб. – К.: Знання, 2008. – 437 с.

13. Іванюта С. М. Підприємництво і бізнес-культура [Текст] : навч. посібник / С. М. Іванюта, В. Ф. Іванюта. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 288 с.

14. Карлова О.А. Основи менеджменту [Текст] : навч. посібник / Харків: ХНАМГ, 2008.– 314 с.

15. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент [Текст] : навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.

16. Коваль З.О. Підприємництво і менеджмент [Текст] : З.О. Коваль, О.І. Тивончук / Навч. посібник. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2009. – 172 с.

17. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] : краткий курс. / Котлер Ф.: пер. с англ. – М.: Издат. дом «Вильямс», 2007. – 656с.

18. Кузик С.П. Основи менеджменту і маркетингу Оспіщев В.І. : навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.040104 − географія (програма, самостійна і практичні роботи, індивідуальне науково-дослідне завдання) / Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2012. − 52 с.

19. Маркетинг: підручник / [В.Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін.]. ред. – упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – [4-те вид.]. – К.: навч.- метод. центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2009. – 648с.

20. Маркетинг: ситуаційні вправи: [навч. посіб.] / Упоряд.: О.І.Сидоренко, П.С Редько. – [2-ге вид.]. – К.: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2004. – 430с.

21. Менеджмент для магістрів [Текст] : підручник: у 2 т. / за ред. О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2011.

22. Мескон М. Основы менеджмента [Текст] / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури ; пер с англ. – М. : Дело, 1992. – 702 с.

23. Михайлова Л.І. Міжнародний менеджмент: [навчальний посібник для вузів] / Л.І. Михайлова. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 200 с.

24. Міжнародний менеджмент: [навчальний посібник] / В.С. Білозубенко, О.В. Озаріна, А.А. Семенов; за редакцією професора О.Б. Чернеги. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 592 с.

25. Мочерний С. В. Основи підприємницької діяльності [Текст] : навч. посібник / С. В. Мочерний, О. А. Устенко, С. І. Чоботар. – К.: ВЦ «Академія», 2005. – 280 с.

26. Опорний конспект лекцій із дисципліни «Маркетинг» для студентів спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» денної та заочної форм навчання [Текст] / укл. к.е.н., доцент А.В. Гуренко, Донецьк: ДонІЗТ, 2012. – 78 с.

27. Організація бізнесу. Менеджмент підприємницької діяльності [Текст] : навч. посіб. / О. М.Скібіцький, В. В. Матвєєв, Л. І. Скібіцька. – К. : Кондор, 2011. – 912 с.

28. Основи бізнесу. Практичний курс (зб. вправ, задач, тестів) [Текст] : Навч. посіб. / За ред.. В.Р.Кучеренка. – К: Центр учб. літ-ри, 2010. – 176 с.

29. Основи менеджменту й маркетингу:Конспект лекцій для студентів 3-5 курсів заочної форми навчання спец. 7.092108 – «Теплогазопостачання і вентиляція», 7.092601 – «Водопостачання та водовідведення», 7.092202 – «Електричний транспорт» [Текст] / І.І. Макаренко. – Харків: ХНАМГ, 2006. − 67 с.

30. Оспіщев В.І. Основи менеджменту: Навчальний посібник для студентів напрямів підготовки 1004 «Транспортні технології» і 0502 «Менеджмент» [Текст] / В.І. Оспіщев, О.І. Костенко, д.О. Пруненко. - Харків: ХНАМГ, 2006.

31. Робоча програма, методичні вказівки та індивідуальні завдання до вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для студентів напряму 6.020105 – документознавство та інформаційна діяльність [Текст] / Укл. Т.М. Краплина. – Дніпропетровськ: НМетАУ, 2011. – 52 с.

32. Скібіцька Л. І., Скібіцький О. М. Менеджмент підприємницької діяльності. Книга перша [Текст] : Організація бізнесу. Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2010. – 820 с.


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. II. Спеціальна література
  8. V. Довідкова література
  9. Базова література
  10. Базова навчально-методична література
  11. Використана література
  12. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | Додаткова література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.