МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаткова література1. Балабанова Л.В. Маркетинг: конспект лекцій [Текст] / Л.В. Балабанова, С.І. Коломицева. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2004. – 191 с. 2. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : монографія [Текст] / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2003. – 149 с. 3. Бень Т.Г. Основи цінової політики і ціноутворення в промисловості [Текст] : навч. посібник / Т.Г. Бень. – Дніпропетровськ : ДМетАУ, 1997. – 151 с. 4. Ваганов А.С. Стратегический маркетинг: учебно-практическое пособие [Текст] / А.С. Ваганов, Н.А. Шмелев. – М. : Московский государственный университет экономики, статистики и інформатики, 2005. – 112 с. 5. Глущенко Е. В. Основы предпринимательства [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Глущенко, А. И. Капцив. – М.: Вестник, 1996. – 336 с. 6. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика [Текст] / П. Дойль. – СПб. : Изд-во «Питер», 1999. – 560 с. 7. Економіка підприємства : підручник [Текст] :/ М. Г. Грещак, В. М. Колот, А. П. Наливайко та ін.; за заг. ред. С. Ф. Покропивного. – 2-ге вид. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 8. Корецький М.Х. Стратегічне управління [Текст] / М.Х. Корецький, А.Д. Дєгтяр, О.І. Дацій – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 240 с. 9. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н.В. Куденко. – К. : КНЕУ, 1998. – 152 с. 10. Лук'янець Т.И. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : навч. посіб. / Т.І. Лук'янець. - К.: КНЕУ, 2000. - 380 с. 11. Маркетинг: бакалаврський курс: навчальний посібник [Текст] / за загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с. 12. Менеджмент организаций : учебное пособие [Текст] / Л. А. Киржнер, Л. П. Киенко, Т. И. Лепейко, А. М. Тимонин. – К. : КНТ, 2006. – 688 с. 13. Основи підприємництва [Текст] : Навч. посіб. за заг. ред. П.В.Круша, В.І.Подвігіної, Б.М.Сердюка. – К: КНТ, 2009. 14. Полянко В.В. Основи підприємництва [Текст] : навч. посіб. / В.В. Полянко, А.В. Круглянко. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 176 с. 15. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства [Текст] : підручник / М.Г. Саєнко. – Тернопіль : «Економічна думка», 2006. – 390 с. 16. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратеги [Текст] : учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд; пер. с англ. А.Г. Зайцева, М.И. Соколова. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 17. Туленков М. В. Сучасні теорії менеджменту [Текст] : навч. посіб. / М. В. Туленков. – К. : Каравела, 2007. – 304 с. 18. Шваб Л. І. Основи підприємництва [Текст] : навч. посібник / Л. І. Шваб. – К.: Каравела, 2006. – 344 с. 19. Энциклопедия начинающего предпринимателя: практические рекомендации [Текст] : / под ред. В. М. Емельянова – М.: Бук-пресс, 2006. – 816 с.
Читайте також:
|
||||||||
|