МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Додаткова література1. Балабанова Л.В. Маркетинг: конспект лекцій [Текст] / Л.В. Балабанова, С.І. Коломицева. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2004. – 191 с. 2. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : монографія [Текст] / Л.В. Балабанова, О.В. Сардак. – Донецьк : ДонДУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2003. – 149 с. 3. Бень Т.Г. Основи цінової політики і ціноутворення в промисловості [Текст] : навч. посібник / Т.Г. Бень. – Дніпропетровськ : ДМетАУ, 1997. – 151 с. 4. Ваганов А.С. Стратегический маркетинг: учебно-практическое пособие [Текст] / А.С. Ваганов, Н.А. Шмелев. – М. : Московский государственный университет экономики, статистики и інформатики, 2005. – 112 с. 5. Глущенко Е. В. Основы предпринимательства [Текст] : учеб. пособие / Е. В. Глущенко, А. И. Капцив. – М.: Вестник, 1996. – 336 с. 6. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика [Текст] / П. Дойль. – СПб. : Изд-во «Питер», 1999. – 560 с. 7. Економіка підприємства : підручник [Текст] :/ М. Г. Грещак, В. М. Колот, А. П. Наливайко та ін.; за заг. ред. С. Ф. Покропивного. – 2-ге вид. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 8. Корецький М.Х. Стратегічне управління [Текст] / М.Х. Корецький, А.Д. Дєгтяр, О.І. Дацій – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 240 с. 9. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н.В. Куденко. – К. : КНЕУ, 1998. – 152 с. 10. Лук'янець Т.И. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : навч. посіб. / Т.І. Лук'янець. - К.: КНЕУ, 2000. - 380 с. 11. Маркетинг: бакалаврський курс: навчальний посібник [Текст] / за загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с. 12. Менеджмент организаций : учебное пособие [Текст] / Л. А. Киржнер, Л. П. Киенко, Т. И. Лепейко, А. М. Тимонин. – К. : КНТ, 2006. – 688 с. 13. Основи підприємництва [Текст] : Навч. посіб. за заг. ред. П.В.Круша, В.І.Подвігіної, Б.М.Сердюка. – К: КНТ, 2009. 14. Полянко В.В. Основи підприємництва [Текст] : навч. посіб. / В.В. Полянко, А.В. Круглянко. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 176 с. 15. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства [Текст] : підручник / М.Г. Саєнко. – Тернопіль : «Економічна думка», 2006. – 390 с. 16. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратеги [Текст] : учебник для вузов / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд; пер. с англ. А.Г. Зайцева, М.И. Соколова. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 17. Туленков М. В. Сучасні теорії менеджменту [Текст] : навч. посіб. / М. В. Туленков. – К. : Каравела, 2007. – 304 с. 18. Шваб Л. І. Основи підприємництва [Текст] : навч. посібник / Л. І. Шваб. – К.: Каравела, 2006. – 344 с. 19. Энциклопедия начинающего предпринимателя: практические рекомендации [Текст] : / под ред. В. М. Емельянова – М.: Бук-пресс, 2006. – 816 с.
Читайте також:
|
||||||||
|