МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ДодатковаОсновна План лекції Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек. Змістовний модуль І. Ради НАВС, д.ю.н. Ю.Ю. Орлов Голова методичної
Змістовний модуль І. Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек. .....................................................4 Тема 2. Природні загрози, характер їх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки…………………………………………………………………..33 Тема 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно-небезпечних об’єктах……………………………………………………………....47 Тема 4. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та особливості. Соціальні та психологічні чинники ризику. Поведінкові реакції населення у НС…………...65
(слайд 1) Вступ 1. Загальні основи безпеки життєдіяльності. 1.1. Сутність понять «життя» і «життєдіяльність»; 1.2. «Безпека» і «небезпека» як ключові кaтeгopiї в безпеці життєдіяльності; 1.3. Оцінка небезпеки. Класифікація видів ризику; 2. Людина в системі „людина – життєве середовище”. 2.1. Основні причини зростання ризику небезпек 2.2. Загальне поняття про фізіологічні системи та психіку людини. 2.3 Фізіологічні особливості організму людини. 2.3.1. Структура і властивості сенсорної системи людини. 2.3.2. Характеристика основних аналізаторів, що забезпечують безпеку життєдіяльності. 2.3.3. Значення нервової системи в життєдіяльності людини. (слайд 2) Література: 1. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009. 2. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005. 3. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. - Кіровоград: 1998. 4. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005. 5. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006. 6. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007. 1. Андронов В. А., Буц Ю. В., Третьяков О. В., Шароватова О. П.. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для самост. роботи студ. / Університет цивільного захисту України — Х. : ХОГО "НЕТ" "ЕкоПерспектива", 2007. — 304с. — Бібліогр.: в кінці тем. — ISBN 966-8750-01-2. 2. Атаманчук Петро Сергійович, Мендерецький Вадим Владиславович, Панчук Олег Петрович, Чорна Оксана Григорівна. Безпека життєдіяльності (теоретичний курс): навч.-метод. посіб. / Кам'янець- Подільський національний ун-т ім. Івана Огієнка. — Кам'янець-Полільський, 2008. — 108с. : рис., 3. Бедрій Ярослав Іванович. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К. : Кондор, 2009. — 285c. — Бібліогр.: с. 285. — ISBN 978-966-351-1*96-2. 4. Безпека життєдіяльності і цивільна оборона: програма, завдання та метод. вказівки до виконання самост. роботи для студ. заоч. форми навч. галузі знань 0304 "Право" / Укоопспілка; Львівська комерційна академія / І.В. Кутний (уклад.) — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. — 36с. — Бібліогр.: с. 36. 5. Бондаренко Олена Миколаївна. Діагностичні завдання до семінарських занять з дисципліни БЖД (безпека життєдіяльності, основи охорони праці): навч.-метод. посіб. для студ. ден. форми навч. / Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. Навчально- науковий ін-т фізичної культури, спорту та здоров'я. Кафедра вікової фізіології та валеології. — Черкаси : [Вид. від. Черкаського нац. ун-ту ім. Б.Хмельницького], 2009. — 67с. — ISBN 978-966-353-142-7. 6. Іванова Ірина Вадимівна, Заплатинський Василь Миронович, Гвоздій Світлана Петрівна. Безпека життєдіяльності: навчально-контролюючі тести:навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова ; Академія безпеки та основ здоров'я ; Національний авіаційний ун-т. — 2-ге вид., доп. і перероб. — О. : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. — 162с. — Бібліогр.: с. 129-137. — ISBN 978-966-2070-25-5. 7. Холмовой Юрій Петрович, Гончарова Світлана Анатоліївна, Бакланов Олександр Миколайович. Безпека життєдіяльності / Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2009. — 100с. : рис. — Бібліогр.: с. 98-99. — ISBN 978-966-379-327-6.
(слайд 3) Читайте також:
|
||||||||
|