МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДодатковаОсновна План лекції Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек. Змістовний модуль І. Ради НАВС, д.ю.н. Ю.Ю. Орлов Голова методичної
Змістовний модуль І. Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек. .....................................................4 Тема 2. Природні загрози, характер їх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки…………………………………………………………………..33 Тема 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно-небезпечних об’єктах……………………………………………………………....47 Тема 4. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та особливості. Соціальні та психологічні чинники ризику. Поведінкові реакції населення у НС…………...65
(слайд 1) Вступ 1. Загальні основи безпеки життєдіяльності. 1.1. Сутність понять «життя» і «життєдіяльність»; 1.2. «Безпека» і «небезпека» як ключові кaтeгopiї в безпеці життєдіяльності; 1.3. Оцінка небезпеки. Класифікація видів ризику; 2. Людина в системі „людина – життєве середовище”. 2.1. Основні причини зростання ризику небезпек 2.2. Загальне поняття про фізіологічні системи та психіку людини. 2.3 Фізіологічні особливості організму людини. 2.3.1. Структура і властивості сенсорної системи людини. 2.3.2. Характеристика основних аналізаторів, що забезпечують безпеку життєдіяльності. 2.3.3. Значення нервової системи в життєдіяльності людини. (слайд 2) Література: 1. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009. 2. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005. 3. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. - Кіровоград: 1998. 4. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005. 5. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006. 6. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007. 1. Андронов В. А., Буц Ю. В., Третьяков О. В., Шароватова О. П.. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для самост. роботи студ. / Університет цивільного захисту України — Х. : ХОГО "НЕТ" "ЕкоПерспектива", 2007. — 304с. — Бібліогр.: в кінці тем. — ISBN 966-8750-01-2. 2. Атаманчук Петро Сергійович, Мендерецький Вадим Владиславович, Панчук Олег Петрович, Чорна Оксана Григорівна. Безпека життєдіяльності (теоретичний курс): навч.-метод. посіб. / Кам'янець- Подільський національний ун-т ім. Івана Огієнка. — Кам'янець-Полільський, 2008. — 108с. : рис., 3. Бедрій Ярослав Іванович. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К. : Кондор, 2009. — 285c. — Бібліогр.: с. 285. — ISBN 978-966-351-1*96-2. 4. Безпека життєдіяльності і цивільна оборона: програма, завдання та метод. вказівки до виконання самост. роботи для студ. заоч. форми навч. галузі знань 0304 "Право" / Укоопспілка; Львівська комерційна академія / І.В. Кутний (уклад.) — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. — 36с. — Бібліогр.: с. 36. 5. Бондаренко Олена Миколаївна. Діагностичні завдання до семінарських занять з дисципліни БЖД (безпека життєдіяльності, основи охорони праці): навч.-метод. посіб. для студ. ден. форми навч. / Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. Навчально- науковий ін-т фізичної культури, спорту та здоров'я. Кафедра вікової фізіології та валеології. — Черкаси : [Вид. від. Черкаського нац. ун-ту ім. Б.Хмельницького], 2009. — 67с. — ISBN 978-966-353-142-7. 6. Іванова Ірина Вадимівна, Заплатинський Василь Миронович, Гвоздій Світлана Петрівна. Безпека життєдіяльності: навчально-контролюючі тести:навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова ; Академія безпеки та основ здоров'я ; Національний авіаційний ун-т. — 2-ге вид., доп. і перероб. — О. : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. — 162с. — Бібліогр.: с. 129-137. — ISBN 978-966-2070-25-5. 7. Холмовой Юрій Петрович, Гончарова Світлана Анатоліївна, Бакланов Олександр Миколайович. Безпека життєдіяльності / Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2009. — 100с. : рис. — Бібліогр.: с. 98-99. — ISBN 978-966-379-327-6.
(слайд 3) Читайте також:
|
||||||||
|