МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДодатковаОсновна План. 1. Характеристика педагогічної діяльності: поняття та структура. 2. Професійно значущі якості, уміння особистості педагога. 3. Педагогічні здібності вчителя та їх розвиток. 4. Стилі педагогічної діяльності. 5. Психологічний аналіз педагогічного спілкування. 6. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування. 7. Психологічні особливості педагогічного колективу.
Основніпоняття:педагогічна діяльність, педагогічні здібності, педагогічна майстерність, педагогічний такт, стилі педагогічної діяльності, педагогічна саморегуляція, педагогічне спілкування, авторитет педагога. Література: 1. Вікова та педагогічна психологія / За ред. О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – С.396-413. 2. Власова О.І. Педагогічна психологія. / О.І. Власова.– К.: Либідь, 2005. – С.312-323. 3.Выготский Л.С. Педагогическая психология. / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1991. – С.358-372. 4. Зимняя И.А. Педагогическая психология. / И.А. Зимняя. – М.: Логос, 2000. – С.138-165, 262-304. 5. Казанская В.Г. Педагогическая психология. / В.Г. Казанская. – СПб.: Питер, 2003. – С.280-312. 6. Педагогічна психологія / За ред. Л.М. Проколієнко, Д.Ф. Ніколенка. – К.: Вища школа, 1991. – С.164-180. 7. Педагогическая психология / Под ред. Н.В. Клюева. – М.: Владос-пресс, 2003. – С.156-174, 204-212. 1. Гамезо М.В., Петрова Е.А., Орлова Л.М. Возрастная и педагогическая психология. / М.В. Гамезо, Е.А. Петрова, Л.М. Орлова. – М.: Педагогическое общество России, 2003. – С.394-448. 2. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. / В.А. Кан-Калик. – М.: Просвещение, 1987. – 190с. 3. Рогов Е.И. Личность учителя: теория и практика. / Е.И. Рогов. – Р-н-Д: Феникс, 1996. – 512с. 4. Цимбалюк І.М. Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці./ І.М. Цимбалюк. – К.: Професіонал, 2004. – С.7-10, 37-58, 90-93.
Педагогічна діяльність виникла в історії цивілізації з появою культури, коли завдання створення, збереження і передачі підростаючому поколінню знань, умінь і норм соціальної поведінки стало одним із вирішальних для суспільного розвитку, починаючи з первинного суспільства, коли діти навчалися у спілкуванні зі старшими, наслідуючи їх, переймаючи досвід. Поступово з розвитком суспільства почали створюватися перші школи, гімназії, середні та вищі навчальні заклади. Хоча значних змін зазнав зміст навчання, його мета, однак школа залишалась основним соціальним інститутом призначення якого передача соціокультурного досвіду. Основними формами передачі досвіду в історії розвитку школи були: ü бесіда (сократівська евристична бесіда); ü праця в майстернях – практична діяльність учнів; ü вербальні настанови (інститут монастирських, церковнопарафіяльних шкіл, гувернерів); ü класно-урочна система навчання: урок, лекція, семінари, заліки, екзамени (запропонована Я.А. Коменським).
Читайте також:
|
||||||||
|