МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДодатковаОсновна П. Методи, прийоми, засоби. I. Мета. Жупник А.О. Склала Листопада 2012 року ПЛАН-КОНСПЕКТ
лекції з курсу «Національна література» на тему «Особливості розвитку іспанського середньовічного та ренесансного театру», проведеної в групі Іні-31с студентка Іні-51м Перевірили: ас. Маєвська О.Т.
Львів – 2012 Навчальна мета: формування наукових знань про середньовічний та ренесансний іспанський театр, розуміння понять: Milagros (міраклі), Los espectáculos parateatrales (пара театральні вистави), La lírica dialogada (діалогічна лірика), Teatro religioso (релігійний театр), Teatro profano (світський театр), Teatro cortesano (придворний театр), Teatro humanista (гуманістичний театр), Teatro popular (народний театр), Pasos (пасос); осмислення закономірностей розвитку середньовічного та ренесансного іспанського театру; формування ціннісних уявлень про авторів цього періоду та особистісних поглядів і ставлення до іспанського театру і до кожного з авторів; Методи, прийоми передачі та обміну словесною інформацією: розповідь; бесіда репродуктивна та обговорення особистісних поглядів студентів за темою, що вивчається; дискусія; діалог; Методи, прийоми переконування: апеляція до висловлювань відомих людей; проведення доказів; наведення прикладів. Методи, прийоми розвитку мислительних дій: аналіз; порівняння; розрізнення; узагальнення; дедукція; індукція. III. Наочність: Таблиці, схеми, відеоматеріали. Технічні засоби навчання: комп’ютер.
ІV. Основні питання лекції: 1. Особливості розвитку іспанського середньовічного та ренесансного театру 2. Драми Лопе де Руеда 3. «Комічний театр» Хуана де ла Куеви 4. Творчість Лопе де Веги
V. Рекомендована література: 1. Huerta Calvo, Javier. El teatro medieval y renacentista. Editorial Playor, S.A. 2007 – 215p. 2. Історія світової культури: Навч. посіб. / Кер. авт. колективу Л.Т. Левчук. К., 1994.— 450c. 3. Рубанова Г. Л., Моторний В. А. Історія зарубіжної літератури середніх віків. Львів: Вища школа, 1982. 440 с. – 140c. 1. Fraschini Alfredo E .Panorama de los Movimientos literarios. Desde la Antigüedad Clásica hasta el siglo XX. Buenos Aires, Argentina. Editorial Kapeluz. 2000 2. Жирмунский В. М. З історії західноєвропейських літератур. — Л., 1981. VІ. Основні питання, що розглядаються під час лекції: Хід лекції: І. Вступна частина Buenas tardes. Vamos a empezar de los momentos organizativos. Entonces, ¿quién está ausente hoy? (привітання зі студентами і перевірка їхньої присутністі на лекції). Hoy nuestro tema es: “Teatro español medieval y renacentista” (повідомлення теми лекції). Creo que ya tenéis algunas ideas sobre este tema, porque es el primer año que tenéis clases de la literatura nacional (створення у студентів позитивної установки на її вивчення). Entonces, primeramente os daré la información general, como ya he dicho, seguro sabéis algo de esto, y luego nos fijaremos más detallademente en la literatura del Renacimiento (налагодження зв’язку із пройденим навчальним матеріалом і новою інформацією). Ya sebéis de las clases de la literatura mundial, que La Edad Media y el Renacimiento son unas de las etapas más importantes, que influyeron mucho al desarollo posterior en todas las áreas de la vida y, especialmente, en literatura, por eso es muy importante saber las particularidades de la literatura de este período para comprender mejor su desarrollo en los siglos siguientes (визначення її місця і ролі у системі навчального курсу, виокремлення зв’язку з майбутньою діяльністю, психологічна підготовка до розгляду основних питань лекції). Entonces, apuntaos las preguntas que vamos a abordar hoy, que son: 1. Particularidades del desarrollo del teatro medieval y renacentista español 2. Dtamas de Lope de Rueda 3. “Teatro cómico” de Juan de la Cueva 4. Obra de Lope de Vega (визначення основних питань лекції).
ІІ. Основна частина Читайте також:
|
||||||||
|