МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Автоматизовані системи обробки економічної інформації: Підручник / Г. В. Лавінський, Т. Є. Оболенська, Б. В. Маринченко та ін.; За ред. Г.В.Лавінського. — К.: Вища шк., 1995. — 287 с. 2. Антонович М. Д. Visual FoxPro 3 для Windows. — М.: БИНОМ, 1996. — 688 с. 3. Герчикова И. Н. Менеджмент: Учеб. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. — 480 с. 4. Гусева А. И. Работа в локальных сетях NetWare 3.12 — 4.1: Учеб. — М.: Диалог-МИФИ, 1996. — 288 с. 5. Завгородний В. П. Автоматизация бухгалтерского учета, контроля, анализа и аудита. — К.: А.С.К., 1998. — 755 с. 6. Завгородний В. П., Савченко В. Я. Бухгалтерский учет, контроль и аудит в условиях рынка. — К.: Изд-во “Блиц-Информ”, 1995. — 832 с. 7. Колесников А. Excel 97. — К.: Изд. группа BHV, 1997. — 528 с. 8. Маркетинг: Учеб. / А. Н. Романов, Ю. Ю. Корлюгов, С. А. Красильников и др.; Под ред. А. Н. Романова. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. — 560 с. 9. Менеджмент организации: Учеб. пособие / З. П. Румянцева, Н. А. Саломатин, Р. З. Акберман и др. — М.: ИНФРА-М, 1995. — 432 с. 10. Пономаренко О. І., Пономаренко В. О. Системні методи в економіці, менеджменті та бізнесі: Навч. посібник. — К.: Либідь, 1995. — 240 с. 11. Программный комплекс “Галактика”. Технико-экономическое планирование на предприятии. — Б. м.: Б. и., 1997. — 133 с. 12. РД 50—34.698—90. Комплекс стандартов и руководящих документов на автоматизированные системы. Требования к содержанию документов. — М.: Б. и., 1990. — 57 с. 13. Ситник В. Ф. та ін. Системи підтримки прийняття рішень. — К.: Техніка, 1995. — 162 с. 14. Сытник В. Ф. и др. Компьютеризация информационных процессов на промышленном предприятии. — К.: Техника, 1991. — 215 с. 15. Текст лекцій з курсу “Інформаційні системи в менеджменті” для бакалаврів спеціальності 6201 “Менеджмент організацій”. 16. Штайнер Й., Валентин Р. Excel 7 для Windows 95: Справочник / Пер. с нем. — М.: Вост. Кн. Компания, 1997. — 448 с. ЗМІСТ
Вступ...................................................... 3 1. Типова програма........................................ 4 2. Блок навчально-методичного забезпечення дисципліни “Інформаційні системи в менеджменті” 6 2.1. Методичні поради до вивчення дисципліни............. 6 2.2. Плани практичних занять............................. 28 Лабораторна робота № 1............................. 31 Лабораторна робота № 2............................. 39 Лабораторна робота № 3............................. 76 2.3. Термінологічний словник............................. 85 2.4. Навчальні завдання.................................. 86 2.5. Завдання для перевірки знань......................... 94 3. Завдання для блочно-модульного контролю............. 99 4. Тематика контрольних робіт і методичні вказівки 5. Критерії оцінювання знань студентів з дисципліни..... 107 Додатки................................................. 108 Список літератури....................................... 126
Читайте також:
|
||||||||
|