У документі Word може бути використана таблиця, створена в інший програмі, наприклад, в іншому текстовому процесорі або у вигляді файлів електронних таблиць Microsoft Excel або Lotus. При імпортуванні електронних таблиць функції і формули, розміщені в клітинках, не переносяться, а також може бути втрачено оформлення.
Щоб імпортувати таблицю, створену в іншому додатку необхідно:
1) відкрити таблицю в тому додатку, в якому вона була створена;
2) скопіювати таблицю в буфер обміну;
3) встановити курсор в тому місці документа Word, куди необхідно вставити таблицю;
4) на вкладці Главная ленты у групі Буфер обмена клацнути на стрілці в нижній частині кнопки Вставить та вибрати у меню рядок Специальная вставка;
5) у вікні спеціальної вставки слід вибрати необхідну команду.
Преобразование текста в таблицу
Можна перетворювати вже набраний текст в таблицю. Для цього необхідно виділити потрібний блок тексту і вибрати опцію Преобразовать в таблицу кнопки Таблица. У вікні, що з'явиться, необхідно задати параметри майбутньої таблиці.
Слід зауважити, що фрагмент тексту повинен бути попередньо відформатований символами - роздільниками (наприклад, табуляцією або абзацом), щоб програма змогла розрізнити елементи таблиці.
Удаление таблицы
Щоб видалити таблицю, потрібно, попередньо виділивши її, активувати команду Удалить на вкладке Работа с таблицами – Макет - Строки и столбцы.