Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика профорієнтаційної роботи в школі

Мета:уточнити поняття «профорієнтація», «профвідбір», «профконсультація», надати методичні рекомендації з організації профорієнтаційної роботи з учнями різних вікових груп.

План

1. Поняття «профорієнтації».

2. Історія виникнення профорієнтації.

3. Види та етапи профорієнтації.

4. Форми і методи профорієнтаційної роботи з учнями різного віку.

5. Методика проведення окремих форм профорієнтаційної роботи з учнями.

Література

1. Выпускник перед выбором пути: социально-нравственный облик. / Под редакцией Бабосова. – Минск: Народна асвета, 1988. – 250 с.

2. Профессиональная ориентация учащихся: Учеб. пособие для студентов пед.ин-тов /Под ред. А. Д. Сазонова. – М.: Просвещение, 1988. – 221 с.

3. Профессиональная ориентация школьников: Межвузовский сборник научных трудов. – Ярославль ЯГПИ им. К.Д. Ушинского, 1987-156 с.

4. Прошицкая Е.Н. Выбирайте профессию. – М.: Просвещение, 1991. – 112 с.

5. Пряжников Н.С. Методы активизации профессионального и личностного самоопределения. – М.: Модэк, 2002. – 392 с.

6. Самсонкина Л.В., Миттельман Р.И. Воспитывать в труде. –К.: Радянська школа, 1988. – 300 с.

7. Учебно-методический кабинет профессиональной ориентации: Книга для учителя / Л.В. Ботякова, А.Е. Голомшток, С.С. Гриншпун и др. –М.: Просвещение, 1986. – 112 с.

8. Школа и выбор профессии /Под ред. В.А. Полякова, С.Н. Чистяковой, Г.Г. Агановой. - М.: Педагогика, 1987. – 176 с.

9. Школа и труд / Под ред. П.Г. Атутова, В.А. Кальнес.- М.: Педагогика, 1987. – 216 с.

Лекція 2 (за вибором)

Тема 2: Методика організації трудового та економічного виховання

Мета:уточнити зміст понять «економіка», «економічне виховання», «трудове виховання», розкрити методичні основи трудового та економічного виховання учнівської молоді в умовах ринку праці.

План

1. Зміст, мета, завдання трудового та економічного виховання учнів у нових соціально-економічних умовах.

2. Форми, методи і засоби економічного виховання школярів.

3. Методика формування в учнів економічної культури.

4. Інноваційні підходи до виховної діяльності педагога щодо організації трудового та економічного виховання.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика роботи з виховання розумової культури учнів | Тема: Методика організації екологічного виховання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.