МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Методика роботи з виховання розумової культури учнівМета:уточнити зміст поняття «розумова культура», визначити основну методику її формування; надати практичні уміння студентам у керівництві розумовим розвитком школярів, розглянути та опрацювати методику проведення окремих форм з формування розумової культури. Інформаційний блок 1. Зміст, структура, показники розумової культури учнів, основні методи її формування. 2. Методика та етапи формування розумової культури учнів. 3. Методика проведення інтелектуальної гри, вікторини, пізнавального вечора, предметного тижня. Практичний блок 1. Презентація досвіду організації виховної роботи з формування розумової культури учнів різних вікових груп. 2. Провести інтелектуальну гру. Орієнтовні форми проведення: «Що? Де? Коли?», «Дебати», «Брейн-Ринг», «Слабка ланка», «Найрозумніший» тощо. 3. Скласти розгорнутий сценарний план проведення пізнавального вечора з урахуванням специфіки факультету. 4. Скласти план проведення предметного тижня. Рефлексивний блок 1. Що на Ваш погляд є показником розумової культури людини? Зробіть порівняльний аналіз понять «розумове виховання», «розумовий розвиток», «розумова культура»? 2. У чому Ви вбачаєте взаємозв’язок між розумовим, моральним та естетичним розвитком? Як цей зв’язок слід враховувати під час проведення виховних заходів? 3. Які необхідні основні етапи проведення пізнавальних виховних заходів задля формування та удосконалення розумової культури? Яких при цьому слід дотримуватися вимог? 4. Назвіть тематику виховних заходів з теми заняття. Блок вільного обміну інформацією 1. Які методи, прийоми, форми найбільш доцільні у формуванні розумової культури? 2. Що Ви можете сказати про доцільність інтерактивних методів у навчанні та вихованні сучасної молоді? Блок самоосвіти 1. Алфімов В. Розвиваємо розумові і творчі здібності старшокласників// Обдарована дитина. – 2004. - №3. – С. 41-46. 2. Бугрий Е. Теория и практика формирования интеллектуальных умений школьников. – К., 2004. – 308 с. 3. Киричук О. Розвиток і самореалізація особистості в умовах освітнього закладу// Рідна школа. – 2002. - №5. – С. 28-70. 4. Проблеми становлення особистості у навчально-виховному процесі// Основи практичної психології. – К., 1999. – С. 402-447. 5. Симановский А. Социальные механизмы формирования интеллектуальной творческой способности учащихся// Психологическая наука и образование. – 2002. - №3. – С. 76-82. 6. Тхоржевський Д. Всебічний розвиток особистості як педагогічна й методична проблема// Педагогіка і психологія. – 2002. - ;4. – С. 42-47. 7. Фурман А. Психодіагностика розумових здібностей школярів// Рідна школа. – 1996. - №8. – С. 19-26. 8. Шубина Л. Развитие интеллектуальной активности учащихся// Відкритий урок. – 2003. - №3-4. – С. 51-56. Модуль ІІІ Методика виховної роботи педколективу з використанням національних традицій у сучасній школі – 4 години Нація, етнос, національне виховання, ідеал національного виховання, звичай, обряд, традиція, родинне виховання, козацька педагогіка, українські вечорниці. Методика проведення українських вечорниць, виховних заходів з використанням національних традицій, звичаїв та обрядів. Лекція Читайте також:
|
||||||||
|