Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика організації громадянського виховання учнів та учнівського самоврядування

Мета: уточнити сутність та зміст поняття «громадянська культура», надати практичні навички, опрацювати прийоми та методики керування учнівським самоврядуванням у сучасній школі.

Інформаційний блок

1. Сутність, завдання та зміст громадянського виховання учнів на сучасному етапі.

2. Критерії оцінки громадянської культури.

3. Методика формування громадянської культури.

4. Учнівське самоврядування як дійовий спосіб поєднання теорії та практики у вихованні громадянина демократичного суспільства.

5. Форми учнівського самоврядування: шкільний парламент, рада лідерів, кабінет міністрів, учнівська рада.

6. Методика проведення класних зборів, засідання ради класу.

Практичний блок

1. Опрацювати анкету для вивчення рівня сформованості громадянської культури старшокласників.

2. Провести виховний захід на одну із запропонованих тем: бесіду «за круглим столом» «Азбука шкільної демократії»; усний журнал «Наш закон – наша сила», виховну годину «Свято української матері».

3. Опрацювати втілення соціальних проектів. Орієнтовні теми: «Ініціатива добрих справ», «Милосердя», «Будинок без самотності» тощо.

Рефлексивний блок

1. Чи дістали змін зміст та завдання громадянського виховання на Україні упродовж останніх років? У чому саме? Підтвердить свою позицію прикладами.

2. Про які моделі учнівського самоврядування Ви дізналися протягом заняття?

3. Чи є сьогодні необхідність у впровадженні та педагогічному керівництві учнівським самоврядуванням? Які уміння та навички має набути вихователь для його успішного здійснення?

4. Як Ви ставитеся до суспільних доручень у класі? Як вони повинні розподілятися між учнями?

Блок вільного обміну інформацією

1. Опрацюйте орієнтовний план роботи класного керівника з активом класу на чверть.

2. Завдання-ситуація (для ініціативних груп студентського колективу): класний керівник на початку року має створити актив класу, розподілити доручення між учнями. Підготуйте план діяльності класного керівника та запропонуйте прийоми, які слід використати для того, щоб створення органів самоврядування пройшло якнайбільш ефективніше.

Блок самоосвіти

1. Виховання громадянина: психолого-педагогічний і народознавчий аспекти: Навч.-метод. посіб. / Ігнатенко П.Р, Поплужний В.Л., Косарева Н.І. – К.: ІЗМН, 1997. – 252 с.

2. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

3. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

4. Красникова Е.А. Модели гражданского образования. Практические рекомендации преподавателям и школьным администраторам // Управление школой. – 1998. - № 14. – С.1.

5. Красовицький М.Ю. Виховна робота в школі: досвід і проблеми. – К.: Освіта, 1992. – 183 с.

6. Мистецтво шкільного самоврядування /Упор. М. Голубенко. – К.: Ред. загальнопедагог. газ., 2004. – 120 с.

7. Панасюк О.Ф. Друг – це означає другий Я! // Позакласний час. – 2000. - №7. – С. 16-18.

8. Ученическое самоуправление в школе: сегодня и завтра / Сост. В.А. Жуков. – К.: Радянська школа, 1989. – 334 с.

9. Чорна К. Уроки громадянського виховання в старших класах // Шлях освіти. – 2002. - № 1. – С. 27-30.

10. Ягупов В.В. Педагогіка.- К.: Либідь, 2003. – 560 с.


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  5. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  6. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  7. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика організації морального та громадянського виховання учнів – 8 годин | Тема: Методика роботи з виховання розумової культури учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.