МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика організації морального та громадянського виховання учнів – 8 годинМоральне виховання, мораль, етика, менталітет, загальнолюдське, моральні цінності, національні моральні цінності, гуманізм, патріотизм, інтернаціоналізм, моральний ідеал, моральний обов’язок, дисципліна. Критерії оцінки моральної культури учнів, методика формування моральної культури учнів, методика та етапи роботи щодо формування відповідального ставлення до навчання. Громадянин, громадянське виховання, громадянськість, громадянська освіта, громадянська самосвідомість, почуття громадянської гідності, почуття громадянського обов’язку, почуття громадянської відповідальності, громадянська совість, громадянська мужність, громадянська активність, громадянські цінності та чесноти, громадянська культура, учнівське самоврядування, волонтерський рух, моделі самоврядування. Методика організації роботи учнівського самоврядування, взаємодія та педагогічне керівництво учнівським самоврядуванням. Розумове виховання, розумова культура, здібності, талант, мислення. Методика проведення етичної бесіди, диспуту, класних зборів, інтелектуальної гри, пізнавального вечора, предметного тижня. Лекція 1 Тема: Методика організації морального виховання учнів Мета:розкрити та уточнити сутність та зміст ключових понять з моральної культури, визначити критерії оцінки моральної культури. Познайомити з методикою формування моральної культури, основними формами та методами. План 1. Суть, завдання та зміст морального виховання учнів на сучасному етапі. 2. Критерії оцінки моральної культури учнів. 3. Методика формування моральної культури учнів. Література 1. Бех І.Д. Моральний розвиток особистості // Рідна школа. – 2004. - №1. – С. 16-18. 2. Білоусова В.О., Говорун Т.В., Кисельова Н.Й. Виховання культури поведінки учнів. – К.: Радянська школа, 1986. – 160 с. 3. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 4. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с. 5. Коберник І. Моральне виховання – традиції, проблеми, інновації // Рідна школа. – 2002. - №5. – С. 42-44. 6. Підготовка майбутнього вчителя до морального виховання учнів / За заг. ред. В. Дімеденка. – К.: ІЗМН, 1996. – 204 с. 7. Смолянцев Ю.М. Мораль и нравы: диалектика взаимодействия. – М.: Просвещение, 1989. – 145 с. Лекція за вибором Читайте також:
|
||||||||
|