МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторне заняття 3Тема: Методика вивчення окремих учнів та учнівського колективу Мета:уточнити мету, завдання та вимоги до вивчення учнів та учнівського колективу, апробувати конкретні діагностичні методики та проаналізувати їх ефективність. Інформаційний блок 1. Мета, завдання і вимоги до вивчення учнів і їх колективів. 2. Класифікація і характеристика методів вивчення особистості учня і учнівських колективів. 3. Методика вивчення особистості учня. Програма вивчення особистості. 4. Методика вивчення учнівського колективу. Програма вивчення колективу. Практичний блок 1. Презентація сучасних методик вивчення особистості: a.Методика експрес-діагностики характерологічних особливостей особистості (опитувальник Айзенка) b. Методики встановлення рівня моральної вихованості учнів. («Що ми цінуємо в людях?», «Як поступити?», «Давайте обговоримо»). c.Методика визначення рівня розвитку пізнавальних можливостей й здібностей учнів і вивчення потреб, інтересів та нахилів («Порівняй», «Перевір свою увагу»). d. Методики вивчення почуттів та естетичних якостей особистості («Емоційна спрямованість», «картинна галерея»). e.Методики визначення готовності школярів до трудової діяльності, профорієнтації та профконсультації («Важливі всі професії», «батьківська порада»). 2. Методики вивчення учнівських колективів: a.Методика визначення рівня сформованості студентського колективу групи (за А.Н. Лутошкіним). b. Методики вивчення структури міжособистісних стосунків в учнівському колективі («Соціометрія», «Вибір») 3. Методики з нестандартним поданням завдань («Три кольори», «Неіснуюча тварина», «Що може розповісти почерк» тощо). Рефлексивний блок 1. Апробувавши на собі деякі діагностичні методики що Ви можете сказати про вимоги до їх використання? 2. У чому сутність аналітичної діяльності класного керівника? Що саме він аналізує? 3. Які основні методи та прийоми слід використовувати під час вивчення учнів та учнівських колективів? 4. Хто і як допомагає класному керівникові у вивченні учнів? Блок вільного обміну інформацією 1. З якими новими, цікавими методиками виявлення окремих рис людини Вам доводилося зустрічатися? Чи всі вони є діагностичними? 2. Яка основна мета вивчення учнів та учнівського колективу? Блок самоосвіти 1. Айзенк Г.Ю. Проверь свои способности. – М.: Мир, 1972. – 176 с. 2. Жариков Е., Крушельницкий Е. Для тебя о и тебе: Кн. для учащихся. – М.: Просвещение, 1991. – 200 с. 3. Лутошкин А.Н. Как вести за собой. – М.: Просвещение, 1986. – 202 с. 4. Лутошкин А.Н. Эмоциональная жизнь детского коллектива: Монография – М.: Педагогика, 1978. – 128 с. 5. Психологические тесты / Под ред. А.А. Карелина: в 2-х томах. – М.: Академия, 2002. – 450 с. 6. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Д. Изучение личности учащихся и ученических коллективов. – М.: Просвещение, 1988. – 207 с. Модуль ІІ Читайте також:
|
||||||||
|