МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторне заняття 2Тема: Методика планування виховної роботи Мета:конкретизувати призначення та функції планування виховної роботи, надати практичні уміння та навички у складанні студентами планів виховної роботи. Інформаційний блок 1. Призначення, функції плану. Вимоги до планування виховної роботи. 2. Види і структури планів. 3. Етапи планування роботи в класному колективі. 4. Організація планування виховної роботи в школі. Практичний блок 1. Визначити та обговорити виховні завдання класного керівника. 2. Написати психолого-педагогічну характеристику класу. 3. Запропонувати план виховної роботи з учнями на І, ІІ, ІІІ, ІУ чверті. 4. Скласти приблизну тематику класних годин з урахуванням вікових особливостей учнів: - з морального виховання; - формування культури поведінки; - пропаганді здорового способу життя; - формування культури спілкування; - підготовки учнів до свідомого вибору професії; - формування культури розумової праці; - організації дозвілля тощо 5. Скласти план роботи студента-практиканта на тиждень. Рефлексивний блок 1. Які основні напрямки виховної роботи класного керівника? Як вони мають бути відображені у плані виховної роботи? 2. Як визначені виховні завдання класного керівника на навчальний рік пов’язані з психолого-педагогічними особливостями класу? 3. Чи відрізняються плани виховної роботи класного керівника у школі нового типу, у початкових та середніх й старших класах? 4. У чому сутність сумісного цілевизначення класного керівника та учнів? Навіщо потрібне цілевизначення для дітей та класного керівника? Блок вільного обміну інформацією 1. З якими видами планів виховної роботи Вам доводилося зустрічатися під час педагогічної практики? 2. Які недоліки або переваги були виявлені Вами у цих планах? 3. Який алгоритм складання плану виховної роботи? Блок самоосвіти 1. Кацинська Л., Дем’янюк Т. Класний керівник: проблеми, досвід, перспективи. – Рівне, 1997. – 280 с. 2. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с. 3. Максимова В.Г. Педагогическая диакгностика в школе. – М.: Академія, 2002. – С. 201-214. 4. Планування виховної роботи в середніх закладах освіти // Інформаційний збірник МО України. – 1998. - № 14. 5. Планування і впровадження нових виховних систем, форм, методів і моделей позакласної роботи з учнями // Позакласний час.- 2000:-№ 1-2. - С. 1-45. 6. Сазонов В.П. Организация воспитательной работы в классе.- М.: Академия,2000. – 120 с. 7. Сорока Г.І., Черновол-Ткаченко Р.І. Виховна система класу: Методичні рекомендації. – Х.: Світ дитинства, 2004. – 128 с. 8. Школа класного керівника/ Упоряд. М. Голубенко. – К., Шкіл. світ, 2005. – 128 с. Читайте також:
|
||||||||
|