МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лабораторне заняття 1Тема: Вступне заняття. Методика організації виховної роботи в сучасній школі Мета:націлити студентський колектив групи на технологію проведення занять з курсу, визначити мету та зміст виховної роботи класного керівника, уточнити та конкретизувати сучасні методи та форми виховної роботи. Інформаційний блок 1. Мета та зміст виховної роботи в сучасній школі. 2. Класифікація методів та форм виховання. 3. Методика проведення усного журналу, бесіди «за круглим столом», дискусії. Практичний блок 1. Підготувати дискусію «Бути вихованим – що це значить?». 2. Запропонувати проект бесіди за «круглим столом» «Ми живемо, щоб залишити слід». 3. Скласти план проведення тематичного усного журналу «Кривий Ріг – моє місто». Рефлексивний блок 1. Які основні функціональні обов’язки класного керівника і його права у сучасній школі? 2. Основні напрямки роботи класного керівника. У чому Ви вбачаєте відмінність між позакласною та позашкільною виховною роботою класного керівника? 3. Які загальні функції виконують форми виховної роботи? Як створюються форми виховної роботи? 4. Аукціон ідей: назвіть різноманітні форми проведення виховних заходів, які можна використати у виховній роботі з класним колективом. Класифікуйте їх. 5. Чим обумовлена варіативність у діяльності класного керівника? Підтвердить власні судження прикладом? Блок вільного обміну інформацією 1. Які основні недоліки у роботі класного керівника Вам довелося виявити під час пасивної практики або навчання у школі? 2. Які новітні форми проведення виховних заходів Вам довелося зустріти у літературі або у власній практиці? Блок самоосвіти 1. Концепція національного виховання (Схвалена Всеукраїнською радою працівників освіти 30 червня 1994 року) // Рідна школа. - 1995. - №6. – С. 3-8. 2. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с. 3. Кондрашова Л.В. Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом иснтитуте. – Киев-Одесса, 1988. – 158 с. 4. Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. – К.: Ґенеза, 2005. – 447 с. 5. Методичне забезпечення виховної роботи в школі //Завуч. – 2001. - №4(82) – С. 3-4. 6. Рожков М.И., Байбородова Л.В. Теория и методика воспитания: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2004. – 384 с. 7. Сорока Г.І. Організація виховної роботи: планування, аналіз, методичне забезпечення. – Х.: Основа, 2005. – 128 с. Читайте також:
|
||||||||
|