Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗМІСТ КУРСУ

І кредит. Теоретичні основи виховного процесу в школі – 36 годин

Модуль І

Основи організації виховної роботи в сучасній школі – 10 годин

Виховання, виховна робота, технологія організації виховної роботи; форми, методи виховання; цілевизначення, планування, рефлексія, аналіз ефективності виховного процесу, критерії та рівні вихованості.

Класний керівник, функції та обов’язки класного керівника, система виховної роботи, напрямки виховної роботи, форми виховної роботи. Педагогічна діагностика, педагогічна прогностика, контроль, методика та техніка вивчення учнів та учнівського колективу, програма вивчення особистості, учнівського колективу.

Методика проведення «усного журналу», бесіди «за круглим столом», дискусії.

 

Лекція 1

Тема: Предмет та зміст курсу МВР. Завдання виховної роботи в сучасній школі та її планування

Мета: розкрити технологію організації виховного процесу, проаналізувати завдання виховної роботи в сучасній школі та визначити конкретні технології аналізу ефективності процесу виховання, його цілевизначення та планування.

План

1. Предмет і завдання курсу «Методика виховної роботи». Основні категорії та поняття.

2. Основні напрямки виховної роботи та практична діяльність класного керівника.

3. Особливості виховної роботи в сучасній школі. Планування виховної роботи.

Література:

1. Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995. - №6. – С.3-8.

2. Кацинська Л., Дем’янюк Т. Класний керівник: проблеми, досвід, перспективи. – Рівне, 1997. – 250 с.

3. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

4. Коберник О. Проектування навчально-виховного процесу в школі // Рідна школа. – 1999. - №6. – С. 10-12.

5. Кондрашова Л.В. Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом иснтитуте. – Киев-Одесса, 1988. – 158 с.

6. Кузь В.Г. Основи національного виховання. – К.: Либідь, 1996. – 90 с.

7. Планування виховної роботи в середніх закладах освіти // Інформаційний збірник МО України. – 1998. - № 14.

8. Сорока Г.І. Організація виховної роботи: планування, аналіз, методичне забезпечення. – Х.: Основа, 2005. – 128 с.

9. Яворська Г.Х. Педагогіка для працівників: Навч. посіб. – К.: Знання, 2004. – 335 с.

Лекція 2

Тема 2: Методика і техніка вивчення окремих учнів та учнівського колективу, використання його результатів у виховній роботі

Мета: розкрити основи вивчення окремих учнів та учнівського колективу, критерії та рівні вихованості особистості. Познайомити: з програмами вивчення особистості учня та учнівського колективу, використанням методик у виховній роботі класного керівника.

План

1. Методологічні основи та принципи вивчення окремих учнів та учнівського колективу.

2. Критерії та рівні вихованості особистості.

3. Програма вивчення особистості учня та учнівського колективу.

4. Використання методик у виховній роботі класного керівника.

Література:

1. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К.: Райдуга, 1994. – 61 с.

2. Концепція національного виховання // Рідна школа. - 1995. - №6. – С. 3-8.

3. Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. – М.: Мысль, 1976. – 158 с.

4. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

5. Орлов Ю.М. Восхождение к индивидуальности. – М.: Педагогика, 1990. – 180 с.

6. Психологічні аспекти гуманізації освіти / За ред.. Г.О. Балла. – К.: Генеза, 1996. – 200 с.

7. Сухомлинська О.В. Сучасні цінності у вихованні: проблеми, перспективи // Шлях освіти. – 1996. - №1. – С. 10-15.

8. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Д. Изучение личности учащихся и ученических коллективов. – М.: Просвещение, 1988. – 207 с.


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  8. В результаті вивчення курсу
  9. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  10. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  11. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  12. Визначення предмету курсу




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразки оформлення бібліографічного опису | Лабораторне заняття 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.