МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Методика організації екологічного вихованняМета: Розкрити та узагальнити сутність ключових понять з екологічного виховання; усвідомити форми та методи формування у школярів шанобливого ставлення до природи; надати практичні навички у педагогічному керівництві вивчення і охорони природи. Інформаційний блок 1. Зміст, форми і методи формування у школярів шанобливого ставлення до природи. 2. Сучасні підходи до формування екологічної культури учнів. 3. Методика організації природоохоронної діяльності учнів. 4. Методика проведення вікторини, екскурсії в природу, творчого конкурсу «Природа і фантазія». Практичний блок 1. Обговорити методику проведення тижня екології. 2. Провести один з вихованих заходів екологічної спрямованості: вікторину, тематичну екскурсію на природу Орієнтовні теми: - Наш спільний дім – природа. - Земля у нас одна. - Природа і ми. - Дивовижний світ природи Рефлексивний блок 1. Що означає бути екологічно вихованою людиною? 2. У чому Ви бачите кінцеву мету екологічного виховання? 3. Що є показником високого рівня екологічної культури людини? 4. Від яких умов залежить успішне здійснення екологічного виховання учнів? 5. Які є основні принципи добору матеріалу для екологічного виховання? Вікторина «Земля у нас одна»: 1) Що означає термін «екологія», хто і коли уперше ввів його до наукового вжитку? (У буквальному перекладі з грецької «ойкос» - дім, житло, «логос» - знання, вчення. Тобто екологія – це домоведення, домознавство. Термін «екологія» першим вжив німецький біолог Є.Геккель у 1866 р. Нині під екологією розуміють науку, що вивчає взаємовідносини живих організмів між собою і навколишнім середовищем). 2) Що таке «Червона книга»? Чому вона має таку назву? (Бо вона нібито «червоний сигнал» світлофора, має повідомити про небезпеку, збудити в людей тривогу за долю природи. Мовляв, зупинитися, людино, подумай, будь обережною!) 3) Що таке державні заказники? (Території, виділені на тривалий час, терміном до 10 років для збереження, відтворення та відновлення найбільш цінних та рідкісних рослин і тварин, занесених до Червоної книги) Блок вільного обміну інформацією 1. Які ключові поняття (визначення) з екологічного виховання, використані під час заняття Ви вважаєте більш повними і об’єктивними? 2. Що означає бути екологічно вихованою людиною? Чи задовольнила Вас відповідь на це питання під час заняття? 3. Щоб Ви запропонували для підвищення ефективності екологічного виховання? Блок самоосвіти 1. Борейко В.Є., Грищенко В.М. Экологические традиции, поверья и религиозные воззрения славянских и других народов. Вып. 3. – К.: Генеза, 1996. – 224 с. 2. Волкова А.Р. Екологічне виховання школярів. – К.: Радянська школа, 1992. – 180 с. 3. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 4. Калечиц Т.Н., Кейлина З.А. Внеклассная и внешкольная работа с учащимися. – М.: Просвещение, 1980. – С. 64-83. 5. Корж М.О. Наш спільний дім – природа. – К.: Радянська школа, 1989. – 120 с. 6. Крисаченко В.С. Екологічна культура: теорія і практика. Навч. посібник для вузів. – К.: Заповіт, 1996. – 352 с. 7. Любчак О.О., Зборжевська Т.В.Вихорвання захісників природи. – К.: Радянська школа, 1985. – 69 с. 8. Николаева С.Н. Теорія и методика экологического образования детей: Учеб. пособие для студ. высш. пед. уч. заведений. – М.: Академия, 2002. – 336 с. 9. Писарчук Є.А., Кухта А.М. Екологічне виховання учнів. – К.: Радянська школа, 1990. – 87 с. 10. Пустовіт Н.О., Плечова З.Н. Екологічні задачі, ігри та вікторини. – К.: Освіта, 1995. – 55 с. 11. Рузаєва Т.С. Екологічне виховання учнів на уроках біології з використанням народних традицій. – Кривий Ріг, 1998. – 50 с. Читайте також:
|
||||||||
|