Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика профорієнтаційної роботи з учнями

Мета:уточнити зміст ключових понять, визначити основні підходи до організації профорієнтаційної роботи з учнями різних вікових груп, надати методику проведення заходів з профорієнтації у сучасній школі.

Інформаційний блок

1. Форми і методи профорієнтаційної роботи з учнями різного віку.

2. Методика проведення окремих форм профорієнтаційної роботи: тижня профорієнтації, екскурсії на підприємство, презентації професії, аукціону ідей.

Практичний блок

1. Скласти план проведення тижня профорієнтації для учнів загальноосвітньої школи.

2. Опрацювати анкету вивчення професійних інтересів учнів різних вікових груп.

3. Провести презентацію професії

Рефлексивний блок

1. Яке значення Ви вкладаєте в поняття «профорієнтація»? Із наведених відповідей оберіть правильну, обґрунтуйте помилковість або неповноту інших.

- Профорієнтація спрямована на озброєння учнів професійними знаннями з метою готовності обслуговувати певне виробництво.

- Під професійною орієнтацією необхідно розуміти науково-практичну систему спільної діяльності школи та сім’ї, що спрямована на оволодіння вихованцем певною професією.

- Профорієнтація передбачає ознайомлення вихованця з економічними основами багатьох професій.

- Правильної відповіді немає.

2. Які на Ваш погляд основні недоліки роботи з профорієнтації у масовій школі?

3. Які форми виховної роботи найбільш доцільні для надання практичної допомоги учням у виборі професії? Чи отримали Ви відповідь на це запитання під час заняття?

Блок вільного обміну інформацією

1 Аукціон ідей: назвіть тематику заходів з профорієнтації для учнів випускних класів впродовж року.

2 Запропонуйте можливі форми допомоги батьків учнів щодо проведення профорієнтації у класі.

Блок самоосвіти

1. Гагін Ю. Тести для дослідження інтелекту і мотивів професійного вибору // Обдарована дитина. - 2004. - №8. – С. 42-61.

2. Захаров И.Н., Симоненко В.Д. Профессиональная ориентация школьников. - М.: Просвещение, 1989. – 315 с.

3. Кульневич СВ., Лакоценина Т.П. Воспитательная работа в средней школе: от коллективизма к взаимодействию: Практич. пособие для учителей и классных руководителей, студентов пед. заведений - Ростов-н/Д: Творческий центр «Учитель», 2000. – С. 217-280.

4. Максимова В.Г. Педагогическая диагностика в школе. – М.: Академія, 2002. – С. 153-178.

5. Перепада О. Тренінг розвитку профорієнтаційних знань старшокласників // Психолог. - 2003. - № 15. – С.22-23.

6. Профессиональная ориентация учащихся: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов /. Под ред. А.Д. Сазонова. - М.: Просвещение, 1988. – 221 с.

7. Чистякова С.Н., Захаров И.Н. Профессиональная ориентация школьников: Организация и управление. - М.: Педагогика, 1987. – 160 с.

8. Ярошенко В.В. Школа и профессиональное самоопределение учащихся. - К.: Радянська школа, 1983. – 280 с.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 697

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика організації екологічного виховання | Тема: Методика організації трудового та економічного виховання учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.