МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Методика організації трудового та економічного виховання учнівМета:уточнити зміст ключових понять, виявити зв’язок між економічною та загальною культурою особистості, надати практичні навички у проведенні заходів з економічної тематики. Інформаційний блок 1. Зміст, мета, завдання трудового та економічного виховання учнів у нових соціально-економічних умовах. 2. Інноваційні форми і методи організаційної роботи з економічного виховання учнів. 3. Методика виховання в учнів потреби в праці, формування економічної культури. 4. Перебудова змісту і форм трудового виховання на засадах народної педагогіки. Практичний блок 1. Провести виховні заходи на одну із запропонованих тем: - Акція: «День підприємництва» (Як заробити кошти для оплати екскурсійної поїздки. - для учнів підліткового віку). - Ділова гра «Економісти за «круглим столом»». - Ситуативна гра «Йдемо на ринок», «Товар – гроші – товар». - Економічний марафон «Бережімо копійку». - Конкурс «Реклама», «Захист бізнес-плану». 2. Обговорити діяльність шкільних кооперативів«Книжкова лікарня», «Зелена зона» тощо. Рефлексивний блок 1. Які зміни сталися у свідомості людей щодо підходів у реалізації економічного та трудового виховання? Які особистісні риси потрібні школяреві для успішного життя в умовах ринку праці? 2. Чи виявили ви зв’язок між економічною та моральною, загальною культурою особистості? У чому він проявляється? Як його слід враховувати для виховання повноцінної особи громадянина? 3. Які знання, уміння та навички необхідні сучасному вихователеві для проведення роботи щодо виховання економічної культури школяра? 4. Проаналізуйте гру, проведену під час заняття за такою схемою: мета та завдання гри; тип, вид, функції гри; прийоми на початку гри; прийоми задля корекції ігрової ситуації; прийоми по закінченню гри; дії та позиція організаторів гри. Блок вільного обміну інформацією 1. Мозковий штурм: Складіть орієнтовний план проведення тижня економіки. 2. Дайте визначення основних, найбільш вживаний економічних понять (або включіть їх обговорення у ділову гру): економіка, економічна політика, економічна криза, інфляція, безробіття, кредит, валюта, аукціон та т.ін.. Блок самоосвіти 1. Березок О.С. Методика трудового виховання та профорієнтації учнів // Практикум з педагогіки: Навчальний посібник / За ред. О. Дубасюк, А. Іванченко. – К.: ІСДО, 1996. – 432 с. 2. Бурдін В. Взаємодія сім'ї і школи у трудовому вихованні підлітків // Рідна школа. - 2003.- № 12. – С. 35-37. 3. Величканич О. Виховуємо любов до праці // Рідна школа. - 2000. - №6. – С. 44-47. 4. Державний стандарт загальної середньої освіти. Економіка // Освіта України. - 1997. - № 48. - 28 листопада. 5. Загривий В. Економічне виховання у школі. //Рідна школа. – 1999. -№ 9. – С. 280-296. 6. Зарецкая И.Й. Трудовое воспитание и формирование личности, содержание трудового воспитания школьников. - М.: Просвещение, 1989. – 250 с. 7. Кондрашова Л.В. Внеаудиторная работа по педагогике в педагогическом институте. – Киев-Одесса: Вища школа, 1988. – 260 с. 8. Лукаш С. Педагогічне розуміння економічного мислення // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. – С. 26-35. 9. Основи національного виховання і концептуальні положення / За ред. В.Г.Кузя та ін. - К.: Генеза, 1993. – 120 с. 10. .Трудовое воспитание на фоне социальных перемен. // Народное образование. - 1991. - № 11. – С. 54-69. 11. Путешествие в экономику. Сборник задач. Темы «Зкономика и зкономические условия, свободный рьшок, спрос, предложение, равновесие // Все для учителя». - 1999. - № 8. – С. 15-18. Модуль ІІ Методика формування емоційно-оцінних рис учня – 6 годин Естетика, естетичне виховання, естетичний смак, естетичні ідеали, почуття, уподобання, естетична діяльність. Форми, методи, засоби та етапи роботи з естетичного виховання. Емоції, їх види, емоційне насичення, емоційне голодування, емоційна культура особистості, шляхи, засоби та методи її формування. Методика проведення літературної вітальні, розважального вечора, дискотеки, заочної екскурсії, психологічного практикуму, тренінгу, елементів арт-терапії. Лекція 1 (за вибором) Читайте також:
|
||||||||
|