Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Методика організації естетичного виховання учнів

Мета:визначити та уточнити зміст понять «естетика», «естетичне виховання», «естетична культура», виявити шляхи та методи роботи з формування естетичного ставлення до оточуючого.

План

1. Завдання та зміст естетичного виховання учнів.

2. Форми та методи естетичного виховання.

3. Методика формування естетичних почуттів, смаків, ідеалів та уподобань учнів з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей.

4. Методичні підходи щодо підготовки та проведення окремих виховних заходів естетичного спрямування.

Література

1. Лихачев Б.Т. Теория эстетического воспитания школьников: Учеб. пособие по спецкурсу для студ. пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1985. – 176 с.

2. Національна державна програма естетичного виховання // Рідна школа. – 1995. - № 12.

3. Сидорчук Н.Г. Естетичне виховання школярів // Практикум з педагогіки: Навчальний посібник / За ред. О. Дубасюк, А. Іванченко. – К.: ІСДО, 1996. – 432 с.

4. Шевченко Г.П. Эстетическое воспитание в школе: Учеб.-метод. пособие. – К.: Радянська школа, 1985. – 144 с.

Лекція 1 (за вибором)

Тема: Методика формування емоційної культури учнів

Мета: визначити зміст, показники та рівні прояву емоційної культури особистості; надати методику та етапи роботи вихователя з виховання емоційної культури школяра, визначити методику проведення новітніх форм виховних заходів з метою удосконалення та діагностики емоційного фону особистості.

План

1. Поняття про емоції, їх види та вплив на спосіб та якість життя людини.

2. Емоційна культура як форма прояву людських емоцій.

3. Структура, зміст та основні показники емоційної культури школяра.

4. Методика та зміст роботи, спрямованої на виховання емоційної культури учнів.

Література

1. Аргайл М. Психология счастья. – СпБ.: Питер, 2003. – 271 с.

2. Бахур В.Т. Это неповторимое «Я». – М.: Знание, 1986. – 192 с.

3. Вовчик-Блакитна О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу // Практична психологія і соціальна робота. – 2006. - №4. – С.12-15.

4. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – 343 с.

5. Кириленко Т. Виховання почуттів // Психолог. – 2003. - № 35. – С. 14-16.

6. Кондрашова Л.В. Превентивная педагогика. – К.: Вища школа, 2005. – 231 с.

7. Кондрашова Л.В., Соколова Л.Е. Формирование эмоциональной культуры старшеклассников средствами учебно-воспитательного процесса. – Кривой Рог, 1994. – 65 с.

8. Малімон Л.Я. До проблеми діагностики емоційності як властивості особистості // Практична психологія і соціальна робота. – 2002. - №7. – С. 2-8.

9. Паненкова Л. Емоційна культура особистості: психологічний погляд на проблему // Зарубіжна л-ра в навчальних закладах. – 2001. - № 6. – С. 23-26.

10. Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 288 с.


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  6. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика організації трудового та економічного виховання учнів | Тема: Методика формування емоційної культури учня

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.