МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Методика формування емоційної культури учняМета: уточнити зміст та сутність емоційної культури, визначити основні напрямки та шляхи її формування, надати практичні навички у проведенні специфічних форм з виховання в учнів різних вікових груп культури емоцій Інформаційний блок 1. Емоційна культура особистості як складова загальної культури. 2. Структура, зміст та основні показники емоційної культури учнів. 3. Методика проведення психологічного практикуму, аутотренінгу, тренінгового заняття, елементів арт-терапії. Практичний блок 1. Опрацювати анкету для визначення рівня емоційної культури школярів. 2. Розглянути методику проведення аутотренінгу, музикотерапії. 3. Провести психологічний практикум. Орієнтовні теми: «Світ емоцій», «Вмій упорядковувати себе», «На що я здатний» тощо. Рефлексивний блок 1. Чи усвідомлюєте Ви потребу у спеціальній роботі з формування емоційної культури? Підтвердіть свою позицію конкретними життєвими прикладами? 2. Знання яких психолого-педагогічних закономірностей необхідні сучасному вихователю у формуванні культури спілкування, умінь самореалізації особистості учнів? 3. Чим відрізняється методика проведення виховних заходів, на яких ставиться основна мета по формуванню емоційної культури, від проведення заходів естетичного чи морально-етичного спрямування? Блок вільного обміну інформацією 1. Опрацюйте власну програму з професійного самовдосконалення. 2. Презентуйте сучасні методи самовивчення та самовдосконалення. Блок самоосвіти 1. Заняття психолога з підлітками / Упоряд. Т.Гончаренко. – К.: Шкільний світ., 2005. – 120 с. 2. Карпенчук С.Г. Теорія і методика навчання: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 2005. – С. 215 – 240. 3. Кульневич СВ., Лакоценина Т.П. Воспитательная работа в средней школе: от коллективизма к взаимодействию: Практич. пособие для учителей и классных руководителей, студентов пед. заведений - Ростов-н/Д: Творческий центр «Учитель», 2000. – С. 167-209. 4. Лебедева Л.Д. Арт-терапия в педагогике // Педагогика. – 2000. - №9. – С. 25-29. 5. Лугина Т. Опыт работы по формированию эмоциональной культуры подростков // Воспитание школьников. – 2005. - № 1. – С. 15-19. 6. Методика оценки емоционально-волевых качеств // Психология для всех и каждого. – Рн/Д.: Творческий центр «Учитель», 2002. – С. 320-322. 7. Міщенко Т.А. Соціально-психологічний тренінг з формування вмінь саморегуляції емоцій у старшокласників / Практична психологія і соціальна робота. – 2000. - № 7,8. – С. 29-33. 8. Немов Р. Психология: Учебник для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3-х кн. – З-е изд. – М.: ВЛАДОС, 2000. –640с. 9. Психотренінги / Основи психології: Підручник для студентів внз/ За заг. ред. О.В. Киричука, В.О. Роменця – К.: Либідь, 2002. – 632 с. 10. Рєпнова Т. Тренінг емоційної зрілості / Практична психологія і соціальна робота. – 2006. - №3,4. – С. 2-8.
Модуль ІІІ. Методика організації та проведення спільної виховної роботи сім’ї та школи – 6 годин Сім’я, функції сім’ї, правові та моральні основи сім’ї, авторитет батьків, істинний авторитет, авторитет фальшивий, родинне виховання, статеве виховання, форми роботи з батьками. Методика проведення анкети з метою визначення готовності школярів до сімейного життя, методика проведення батьківських зборів, конференцій, засідання клубу. Читайте також:
|
||||||||
|