Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 1 (за вибором)

Тема: Методика організації взаємодії школи та сім’ї

Мета:надати зміст основних понять з основ сім’ї, визначити виховний потенціал сім’ї, шляхи та засоби взаємодії сім’ї та школи у вихованні школяра, методику проведення та етапи роботи педколективу з батьками та батьківськими громадами.

План

1. Сутність та основні функції сім’ї у сучасному суспільстві.

2. Роль взаємодії школи та сім’ї у формуванні особистості дитини.

3. Форми і методи роботи класного керівника з батьками.

4. Методика проведення батьківських зборів, конференцій, анкетування, засідання клубу.

Література

1. Виховуємо батьків // Шкільний світ. – 2002. - №7. – С. 2-6.

2. Гаврилова Г.П. Учитель и семья школьника. – М.: Знание, 1988. – 120 с.

3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – С. 266 – 275.

4. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с.

5. Кондрашова Л.В., Соколова Л.Е.. Щекина О.В. Формы взаимодействия семьи и школы в нравственном воспитании старшеклассников. – Кривой Рог. 1998. – 80 с.

6. Макаренко А.С. О воспитании. – М.: Политиздат, 1988. – 256 с.

7. Організація роботи з батьками в середніх закладах освіти. Методичні рекомендації // Шкільний світ. – 2002. - № 33. – 38 с.

8. Педагогічна освіта батьків. Методичний посібник. // Позакласний час. – 2000. - № 30. – 40 с.

9. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с.

10. Сухомлинський В.А. Как воспитать настоящего человека. – М.: Педагогика, 1990. – 180 с.

Лекція 1 (за вибором)

Тема: Методика підготовки майбутнього сім’янина

Мета: уточнити зміст основних понять з основ сім’ї, виявити основні чинники, що впливають на рівень підготовки майбутнього сім’янина, розкрити сутність та етапи роботи школи та сім’ї у підготовці молоді до сімейного життя.

План

1. Зміст, мета та завдання виховання майбутнього сім’янина.

2. Форми і методи роботи школи та класного керівника з питань виховання майбутнього сім’янина.

3. Методика організації та проведення виховної роботи з підготовки школярів до сімейного життя.

4. Специфіка методики проведення дискусії, ділових та рольових ігор, інтерв’ю з метою формування у школярів якостей, необхідних для повноцінного сімейного життя.

Література

1. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

2. Максимова В.Г. Педагогическая диагностика в школе. – М.: Академія, 2002. – 272 с.

3. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с.

4. Чередниченко В.И. Прикасаясь к будущему: Из опыта преподавания курса «Этика и психология семейной жизни»: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 280 с.

5. Этика и психология семейной жизни: Пособие для учителя /Под ред. И.В. Гребенникова. – К.: Радянська школа, 1986. – 315 с.

Лабораторне заняття 1


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Методика формування емоційної культури учня | Тема: Методика організації взаємодії школи та сім’ї

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.