МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 1 (за вибором)Тема: Методика організації взаємодії школи та сім’ї Мета:надати зміст основних понять з основ сім’ї, визначити виховний потенціал сім’ї, шляхи та засоби взаємодії сім’ї та школи у вихованні школяра, методику проведення та етапи роботи педколективу з батьками та батьківськими громадами. План 1. Сутність та основні функції сім’ї у сучасному суспільстві. 2. Роль взаємодії школи та сім’ї у формуванні особистості дитини. 3. Форми і методи роботи класного керівника з батьками. 4. Методика проведення батьківських зборів, конференцій, анкетування, засідання клубу. Література 1. Виховуємо батьків // Шкільний світ. – 2002. - №7. – С. 2-6. 2. Гаврилова Г.П. Учитель и семья школьника. – М.: Знание, 1988. – 120 с. 3. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 2005. – С. 266 – 275. 4. Кацинська Л.П. Виховний процес в сучасній школі: Методичний посібник. – Рівне, 1997. – 159 с. 5. Кондрашова Л.В., Соколова Л.Е.. Щекина О.В. Формы взаимодействия семьи и школы в нравственном воспитании старшеклассников. – Кривой Рог. 1998. – 80 с. 6. Макаренко А.С. О воспитании. – М.: Политиздат, 1988. – 256 с. 7. Організація роботи з батьками в середніх закладах освіти. Методичні рекомендації // Шкільний світ. – 2002. - № 33. – 38 с. 8. Педагогічна освіта батьків. Методичний посібник. // Позакласний час. – 2000. - № 30. – 40 с. 9. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с. 10. Сухомлинський В.А. Как воспитать настоящего человека. – М.: Педагогика, 1990. – 180 с. Лекція 1 (за вибором) Тема: Методика підготовки майбутнього сім’янина Мета: уточнити зміст основних понять з основ сім’ї, виявити основні чинники, що впливають на рівень підготовки майбутнього сім’янина, розкрити сутність та етапи роботи школи та сім’ї у підготовці молоді до сімейного життя. План 1. Зміст, мета та завдання виховання майбутнього сім’янина. 2. Форми і методи роботи школи та класного керівника з питань виховання майбутнього сім’янина. 3. Методика організації та проведення виховної роботи з підготовки школярів до сімейного життя. 4. Специфіка методики проведення дискусії, ділових та рольових ігор, інтерв’ю з метою формування у школярів якостей, необхідних для повноцінного сімейного життя. Література 1. Друзь З.В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 2. Максимова В.Г. Педагогическая диагностика в школе. – М.: Академія, 2002. – 272 с. 3. Рожков М. И. Классному руководителю. – М.: ВЛАДОС, 1999. – 310 с. 4. Чередниченко В.И. Прикасаясь к будущему: Из опыта преподавания курса «Этика и психология семейной жизни»: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 280 с. 5. Этика и психология семейной жизни: Пособие для учителя /Под ред. И.В. Гребенникова. – К.: Радянська школа, 1986. – 315 с. Лабораторне заняття 1 Читайте також:
|
||||||||
|