Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Самовиховання.

Сутність принципу паралельної дії за Макаренком:

§ На окремих учнів впливають: з одного боку – вчитель, а з іншого – колектив через свою громадську думку:

 

Вчитель

учні

Колектив

§ Вчитель впливає на учнів через громадську думку колективу:

Вчитель колектив учні

 

§ Вчитель, впливаючи на колектив, одночасно впливає на кожного учня:

Вчитель

 

учні колектив

 

Макаренко розробив методику і техніку колективу. Він вважав колектив основним джерелом, інструментом і засобом виховання.

Колектив –це група дітей (людей), яких об’єднують:

§ Спільна, суспільно – цінна (значуща) мета;

§ Спільна суспільно – цінна (значуща) діяльність;

§ Наявність відносин взаємної відповідальності (один за всіх і всі за одного);

§ Наявність органів самоврядування.

 


Читайте також:

  1. Виховання та самовиховання.
  2. Характеристика самовиховання.
  3. Характеристика самовиховання.




Переглядів: 1036

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Антон Семенович Макаренко (1888 – 1939) | Тема 8. Теоретичні основи судово-бухгалтерської експертизи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.