IV. Самовиховання.
Сутність принципу паралельної дії за Макаренком:
§ На окремих учнів впливають: з одного боку – вчитель, а з іншого – колектив через свою громадську думку:
Вчитель
учні
Колектив
§ Вчитель впливає на учнів через громадську думку колективу:
Вчитель колектив учні
§ Вчитель, впливаючи на колектив, одночасно впливає на кожного учня:
Вчитель
учні колектив
Макаренко розробив методику і техніку колективу. Він вважав колектив основним джерелом, інструментом і засобом виховання.
Колектив –це група дітей (людей), яких об’єднують:
§ Спільна, суспільно – цінна (значуща) мета;
§ Спільна суспільно – цінна (значуща) діяльність;
§ Наявність відносин взаємної відповідальності (один за всіх і всі за одного);
§ Наявність органів самоврядування.
Читайте також: - Виховання та самовиховання.
- Характеристика самовиховання.
- Характеристика самовиховання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|