![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Теоретичні основи судово-бухгалтерської експертизиСутність принципу паралельної дії за Макаренком: § На окремих учнів впливають: з одного боку – вчитель, а з іншого – колектив через свою громадську думку:
Вчитель
Колектив §
§ Вчитель, впливаючи на колектив, одночасно впливає на кожного учня:
учні колектив
Макаренко розробив методику і техніку колективу. Він вважав колектив основним джерелом, інструментом і засобом виховання. Колектив –це група дітей (людей), яких об’єднують: § Спільна, суспільно – цінна (значуща) мета; § Спільна суспільно – цінна (значуща) діяльність; § Наявність відносин взаємної відповідальності (один за всіх і всі за одного); § Наявність органів самоврядування.
Тема 8. Теоретичні основи судово-бухгалтерської експертизи
Судово-бухгалтерська експертиза на стадіях провадження дізнання, досудового слідства і судового розгляду складається з дослідження матеріалів справи фахівцем-бухгалтером і надання, у відповідності до його спеціальних знань, висновку за поставленими питаннями, що відносяться до господарської діяльності і знайшли своє відображення в бухгалтерському обліку.
Необхідно розрізняти поняття предметасудово-бухгалтерської експертизи як дослідження явищ господарської діяльності і предмета судово-бухгалтерської експертизи, яка проводиться за конкретною справою. У першому випадку предмет експертизистановлять питання, які взагалі входять у компетенцію бухгалтера-експерта, у другому — предметом експертизиє питання слідчого або суду, поставлені бухгалтеру-експерту з конкретної справи.
Об'єктом судово-бухгалтерської експертизи є документи, бухгалтерські реєстри та бухгалтерська звітність, в яких відображена господарська діяльність підприємств, у тому числі й протиправна. Предметсудово-бухгалтерської експертизи визначається конкретними поставленими завданнями і змістом питань, які вона вирішує.
Клас експертиз, що характеризується застосуванням різнобічних спеціальних знань у галузі економіки і суміжних наук, більша кількість науковців називає судово-економічною експертизою. Серед основних завдань, що вирішуються судовими експертами, можна виділити такі:
Найбільш характерними питаннями, що розв'язуються судово-бухгалтерськими експертизами, є:
Для експертного дослідження направляються такі об'єкти:
Всі документи, з якими працює експерт, можна класифікуватина доброякісні (правильно оформлені і правильно відбивають зроблену операцію) і недоброякісні (неправильно оформлені, що не відбивають дійсно зробленої операції чи відбивають її у перекрученому вигляді). Недоброякісні документи можна розділити на недоброякісні за формою і за відбитими у них операціях. Недоброякісні за формою документи, у свою чергу, поділяються на неоформлені(чи недооформлені), де відсутні деякі реквізити, і неправильно оформлені (наприклад, на бланках невстановленої форми). Однак, до цих категорій документи можуть бути віднесені, якщо вони вірогідно відбивають реальні операції у неспотвореному натуральному і грошовому вимірі. У недоброякісних комбінованих документах сполучається недоброякісність, як за формою, так і за змістом.
Документи, недоброякісні за сутністю змісту, можна поділити на три групи:
До випадкових помилок,що мають місце в документах, можна віднести перекручування в найменуванні організації, якій адресовано документ, чи номери їх поточного рахунку, у номенклатурному номері відпущених товарно-матеріальних цінностей та інші. До документів, що відображають незаконні операції,відносять такі правильно оформлені документи, у яких зафіксовані операції, які не відповідають чинному законодавству чи нормативним документам. Наприклад, видатковий касовий ордер на видачу матеріальної допомоги без додатка до нього відповідних документів. До підроблених документіввідносяться такі, у яких фальсифіковані їх реквізити (печатки, підписи посадових осіб), а також ті, у яких перекручено сам зміст операції.
Підроблені документи також можна поділити на три групи. До першої групивходять документи з так званою матеріальною підробкою, тобто в яких маються видимі незаконні виправлення, підчищення, підробки, а також інші перекручування (наприклад, чек з підробленим підписом). У даному випадку фальсифікації піддається сам документ (його матерія), що може бути виявлено різного роду криміналістичними експертизами.
До другої групивідносяться документи з так званою інтелектуальною підробкою. Такі документи правильно оформлені, але містять свідомо помилкові дані про характер і обсяг операції (наприклад, завищений обсяг будівельно-монтажних робіт з метою присвоєння коштів шляхом нарахування фактично не заробленої оплати). До третьої групипідроблених документів входять документи, у яких інтелектуальна підробка сполучається з матеріальною. Часто підроблені документи називають «фіктивними». Однак у кримінальному законодавстві такого терміна немає, а говориться лише про службові підробки (ст. 172 КК України), тобто внесення посадовою особою в офіційні документи свідомо помилкових даних, складання і видача свідомо помилкових документів, а також підробка документів. Слово ж «фіктивний» означає «не існуючий у дійсності». Документ, що відбиває фіктивну, не існуючу операцію, сам по собі є реальним підробленим документом.
Підроблені документи, що містять свідомо помилкові дані, поділяються на безтоварні і безгрошові (цілком чи частково), Документи, якими оформлений рух товарно-матеріальних цінностей, їх надходження чи витрата, у той час коли ці цінності були викрадені чи залишилися без руху, називають безтоварними. Аналогічними є безгрошові документи, що оформляють фіктивні операції з коштами.
Читайте також:
|
||||||||
|