МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зародження галузей психології. Віникнення експериментальної психології.1. Експериментальна психологія – А. галузь психології, яка вивчає вплив на думки, відчуття і поведінку індивіда інших індивідів Б. галузь психології, в якій для вивчення психічних явищ ефективно застосовується метод лабораторного експерименту . В. галузь психології, яка вивчає як факти, закономірності і механізми психіки відкривалися людському розуму Г. немає варіанту 2. Експериментально-психологічними дослідженнями займалися: А. Вільгельм Вундт і Френсис Гальтон Б. Герман Эббингауз і Эдвар Торндайк В. Іван Михайлович Сеченов і Микола Ланге (1880) Г. всі варіанти 3. Вирішальний вплив природознавства на процес виникнення експериментальної психології виразився в таких напрямах: А. запозичені з природознавства методи дослідження і, перш за все експеримент. Б. усередині природознавства були накопичені власне психологічні факти з проблеми співвідношення фізичного і психологічного В еволюційні ідеї Г. Спенсера і теорія еволюції Ч. Дарвіна сприяли зміні розуміння психіки і завдань психології. Г. всі варіанти 4. Усередині природознавства були накопичені такі психологічні факти з проблеми співвідношення фізичного і психологічного А. теорія відчуттів, теорія колірного зору, резонансна теорія слуху, теорія сприйняття Б. теорія І. Мюллера, Г. Гельмгольца В. теорія Гельмгольца, Э. Геринга Г. всі варіанти 5. Апологетом експериментального методу і творцем в Новоросійському університеті першої в Росії університетською лабораторію експериментальної психології був: А. Вільгельм Вундт Б. Герман Эббингауз В. Николай Ланге Г. Френсис Тальтон 6. Книга «Спадковість таланту» написана в 1869 р. автором: А.Френсисом Гальтоном Б. Германом Эббингаузом В. Николаєм Ланге Г. Іваном Сеченовим 7. Євгенікою займався біолог, антрополог, видатний послідовник Дарвіна: А.Френсис Гальтон Б. Германом Эббингаузом В. Николаєм Ланге Г. Іваном Сеченовим 8. У 1882 р. заснував антропометричну лабораторію в Лондоні: А. Германом Эббингаузом Б. Николаєм Ланге В. Іваном Сеченовим Г.Френсис Гальтон 9. Ф. Гальтон відомий тим, що: А. вивчав пам'ять Б. вивчав увагу В. вивчав талант і розум Г. всі варіанти 10. Ч.Е.Спірмен розробив: А. розробив метод математичної обробки кореляційних таблиць, Би. метод визначення тих чинників (детермінант), які лежать в основі кореляцій між тими, що зіставляються В. аналіз чинника і висунув теорію двохчинника інтелекту Г. всі варіанти 11. Герман Еббінгауз в 1885 вперше вийшов за межі фізіологічного експерименту вундтовского типу в роботі А. про пам'ять Б. про поведінку В. про функції Г. все вариантыи 12. Два методи дослідження пам'яті: метод заучування і метод заощадження. сформульовані вченим: А. Германом Эббингаузом Б. Николаєм Ланге В. Іваном Сеченовим Г. Вільгельмом Вундтом Читайте також:
|
||||||||
|