Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Психологічні теорії диференційної психології.

1. Диференціальна психологія –

А. галузь психології, яка вивчає вплив на думки, відчуття і поведінку індивіда інших індивідів

Б. галузь психології, в якій для вивчення психічних явищ ефективно застосовується метод лабораторного експерименту .

В. галузь психології, яка вивчає як факти, закономірності і механізми психіки відкривалися людському розуму

Г. галузь психології, що вивчає причини і наслідки психологічних відмінностей між індивідами і групами людей

2. Піонер диференціальної психології –

А.Френсис Гальтон

Б. Германом Эббингаузом

В. Николаєм Ланге

Г. Іваном Сеченовим

3. Одним з основоположників вітчизняної диференціальної психології по праву може бути названий ;

А.Александр Лазурській

Б. Николаєм Ланге

В. Іваном Сеченовим

Г. Вільгельмом Вундтом

4. Перші психологічні роботи Лазурського з'явилися в

А. 50-і рр. ХХ в.

Б. 90-і рр. XIX в.

В. 60-і рр. ХХ в.

Г. немає варіанту

5. У роботі «Сучасний стан індивідуальної психології» А. Лазурській розробляє проблеми

А. вивчення окремих психічних процесів

Б. вивчення цілісної особи

В. вивчення роботи мозку

Г. всі варіанти

6. В рамках психології індивідуальності:

А розглядають те, як видозмінюються душевні властивості у різних людей і які типи створюють вони в своїх поєднаннях

Б. вивчаються чинники спілкування

В. систематизувалися праці з проблеми спадковості

Г. немає варіанту

7. Лазурській протиставляв свій підхід поглядам

А. Дж. Кеттела

Б. В. Штерна

В. А. Біне

Г. немає варіанту

8. У 1906 р. тиражем 1000 екземплярів вийшла в світ перша велика праця Лазурського

А. «Спадковий геній»

Б. « Нова класифікація»

В. «Нарис науки про характери».

Г. всі варіанти

9. Для шкільної практики при складання цілісної характеристики школяра Лазурській запропонував метод:

А. природного експерименту

Б социометрії

В. тестів

Г. всі варіанти

10. I з'їзд по експериментальній педагогіці відбувся:

А. у січні 1920 р.

Б. у грудні 1912 р.

В. у грудні 1910 р.

Г. в березні 1910 р.

11. С.Л. Рубінштейн підкреслював високу цінність і значущість запропонованого Лазурськім методу природного експерименту для

А. теорії когнітивного дисонансу

Б. теорії психоаналізу

В. теорії діяльності

Г. всі варіанти

12. У 1921 В.Н. Мясищеву вдалося підготувати до видання книгу Лазурського:

А. «Класифікація осіб»

Б. «Спадковий геній»

В. « Нова класифікація»

Г. «Нарис науки про характери».

13. На Україні в 30-і роки в рамках диференціальної психології особливо виділився:

А. Николай Сковорода

Б. Всеволод Кащенко

В. Іван Сеченов

Г. немає варіанту

14. В. П. Кащенко відомий як автор книги

А. « Лист до сина»

Б. «Педагогічна корекція»

В. «Педагогічна поема»

Г. всі варіанти

15. В. П. Кащенко належить близько 25 друкарських робіт у вигляді монографій і статей в працях різних з'їздів, збірках, присвячених загальним проблемам:

А. дефектології

Б. історії навчання запущених і важких дітей

В. виховання дефективних дітей

Г. всі варіанти

16. У сучасній психолого-педагогічній науці важкими прийнято рахувати дітей:

А що демонструють явні відхилення в особовому розвитку

Б. що мають відхилення по зовнішніх проявах їх індивідуально-психологічних особливостей

В. з ознаками не нормального протікання учбово-виховного процесу

Г. всі варіанти

 

28. Вчення Жана Піаже (1896- 1980) : теорія когнітивного развитку

1. Швейцарський теоретик - когнитивист Ж. Піаже відомий як:

А. піонер теорії когнітивного розвитку

Би. структураліст

У. автор теорії про активну участь психіки, мислення людини в процесі навчення

Р. всі варіанти

2. З погляду Піаже, інтелект не просто реагує на подразники:

А. він залишається незмінним в перебігу всього життя особи

Би. він росте, міняється і адаптується до світу

У. він не адаптується до світу

Р. всі варіанти

3. Дослідження Піаже викладені в книгах

А. «Мова і мислення дитини», «Думка і висновок у дитини»

Би. «Уявлення дитини про світ», «Фізична причинність у дитини»

У. «Гра, мрії і наслідування в дитинстві»

Р. всі варіанти

4. Піаже визначає поняття асиміляція як

А. вихід свідомості за рамки досвіду

Би. зміна наявних схем для інтеграції старого і нового досвіду.

У. інтерпретацію нового досвіду на основі існуючих ментальних структур, званих схемою або схемами, без значної їх зміни.

Р. всі варіанти

5. Піаже визначає поняття акомодація як

А. вихід свідомості за рамки досвіду

Би. зміна наявних схем для інтеграції старого і нового досвіду.

У. інтерпретацію нового досвіду на основі існуючих ментальних структур, званих схемою або схемами, без значної їх зміни.

Р. всі варіанти

6. Піаже пропонує наступну періодизацію стадій когнітивного розвитку:

А. Сенсомоторная (від народження до 1,5 – 2 років)

Б. Дооперациональная (від 2 приблизно до 7 років)

В. Конкретних операцій (то 7 до 11 – 12 років)

Г.Формальних операцій (від 11 – 12 років і далі)

Д. Все варіанти

7. Сенсомоторная стадія така, що:

А. діти не роблять узагальнень про цілі класи об'єктів і не можуть продумувати наслідки конкретного ланцюга подій, проте формують поняття і користуються мовними символами для спілкування з тими, що оточують.

Би. розумові функції грунтуються на органах чуття і рухах тіла, починаючи з простих рефлексів, які дають початок складнішим, довільним видам поведінки.

У. діти починають мислити логічно, класифікувати об'єкти за декількома ознаками і оперувати математичними поняттями за умови, що вони можуть застосувати ці операції до реальних або, щонайменше, до уявних в конкретній формі об'єктів або подій.

Р. індивіди здатні провести аналіз рішення логічних задач як конкретного, так і абстрактного змісту. Вони можуть систематично обдумувати всі можливості, будувати плани майбутнє або згадувати минуле, а також міркувати аналогічно і метафорично.

8. Дооперациональная стадія така, що:

А. діти не роблять узагальнень про цілі класи об'єктів і не можуть продумувати наслідки конкретного ланцюга подій, проте формують поняття і користуються мовними символами для спілкування з тими, що оточують.

Би. розумові функції грунтуються на органах чуття і рухах тіла, починаючи з простих рефлексів, які дають початок складнішим, довільним видам поведінки.

У. діти починають мислити логічно, класифікувати об'єкти за декількома ознаками і оперувати математичними поняттями за умови, що вони можуть застосувати ці операції до реальних або, щонайменше, до уявних в конкретній формі об'єктів або подій.

Р. індивіди здатні провести аналіз рішення логічних задач як конкретного, так і абстрактного змісту. Вони можуть систематично обдумувати всі можливості, будувати плани майбутнє або згадувати минуле, а також міркувати аналогічно і метафорично.

9. Стадія конкретних операцій така, що:

А. діти не роблять узагальнень про цілі класи об'єктів і не можуть продумувати наслідки конкретного ланцюга подій, проте формують поняття і користуються мовними символами для спілкування з тими, що оточують.

Би. розумові функції грунтуються на органах чуття і рухах тіла, починаючи з простих рефлексів, які дають початок складнішим, довільним видам поведінки.

У. діти починають мислити логічно, класифікувати об'єкти за декількома ознаками і оперувати математичними поняттями за умови, що вони можуть застосувати ці операції до реальних або, щонайменше, до уявних в конкретній формі об'єктів або подій.

Р. індивіди здатні провести аналіз рішення логічних задач як конкретного, так і абстрактного змісту. Вони можуть систематично обдумувати всі можливості, будувати плани майбутнє або згадувати минуле, а також міркувати аналогічно і метафорично.

10. Стадія формальних операцій така, що:

А. діти не роблять узагальнень про цілі класи об'єктів і не можуть продумувати наслідки конкретного ланцюга подій, проте формують поняття і користуються мовними символами для спілкування з тими, що оточують.

Би. розумові функції грунтуються на органах чуття і рухах тіла, починаючи з простих рефлексів, які дають початок складнішим, довільним видам поведінки.

У. діти починають мислити логічно, класифікувати об'єкти за декількома ознаками і оперувати математичними поняттями за умови, що вони можуть застосувати ці операції до реальних або, щонайменше, до уявних в конкретній формі об'єктів або подій.

Р. індивіди здатні провести аналіз рішення логічних задач як конкретного, так і абстрактного змісту. Вони можуть систематично обдумувати всі можливості, будувати плани майбутнє або згадувати минуле, а також міркувати аналогічно і метафорично.

29. Психологічна теорія Е.Еріксона

1. Э. Эриксон виділяє на шляху соціалізації особи:

А. стадії когнітивного розвитку

Би. стадії психосоциального розвитку

У. стадії сексуального розвитку

Р. всі варіанти

2. Кожна вікова стадія у Э. Эриксона — це:

А. когнітивна криза інтелекту

Би. криза конфлікту між несвідомим і свідомим

У. своєрідна психосоциальный криза: особу робить вибір

відбувається зміна соціальних ролей і позицій, ломка відносин до

що оточує і до самої

Р. всі варіанти

3. У Э. Эриксона :

А. немає фрейдівського фаталізму

Би. людина не може справитися з життєвими проблемами і піднестися в своєму соціальному розвитку

У. у новій віковій стадії, в умовах нової кризи не гарантує успіху і легкості вибору лінії поведінки

Р. всі варіанти

4. Кожна стадія психосоциального розвитку у Э. Эриксона іменується двома поняттями, що характеризують як би два альтернативні результати:

А «довіра — недовір'я»; «автономія, або сором і сумнів»; «ініціатива або відчуття провини»

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності; «эго-ідентичність або змішення ролей»

У. «близькість або ізоляція»; «генеративность або застій»; «цілісність або відчай»

Г всі варіанти

5. Від народження до 1 року проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

6. Від 1 року до 3 років проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

7. З 3 до 6 років проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

8. З 6 до 12 років проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. «працьовитість або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

9. З 12 до 19 років проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

10. З 20 до 25 років проходить стадія

А «близькість або ізоляція»

Р. «цілісність або відчай»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

11. З 26-ти до 64 років проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. «генеративность або застій»

У. «довіра — недовір'я»

Р. «ініціатива або відчуття провини»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

12. З 65-ти років до смерті проходить стадія

А «автономія, або сором і сумнів»;

Би. .«трудолюбие або відчуття неповноцінності»;

У. «довіра — недовір'я»

Р. «цілісність або відчай»

Д. «эго-ідентичність або змішення ролей»

 


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії капіталу
  7. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  8. Альтернативні теорії максимізації
  9. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  10. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  11. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  12. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зародження галузей психології. Віникнення експериментальної психології. | Поняття фі-феномену, гештальту ізоморфізму.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.