МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ рівеньНазвіть проблематику повісті «Інститутка» Марка Вовчка. ІІІ рівень Розкажіть про особливості періоду «трьох літ» в житті і творчості Т.Шевченка. ІV рівень Ідейно-художній аналіз поеми-містерії «Великий льох» Т.Шевченка.
Варіант 5 І рівень 1. Який твір Г. Квітки-Основ'яненка досліджує "фізіологію" а) "Жизнь и похождения Столбикова"; б) "Пан Халявский"; в) "Дворянские виборы"; г) "Приезжий из столицы, или Суматоха в уездном городе"; д) "Мемуары Евстратия Мякушкина". 2. Бурлескно-реалістичним творам Г. Квітки-Основ'яненка властиві: б) фантастика; д) ускладненість сюжету. в) психологізм; 3. У якому з названих творів Г. Квітка-Основ'яненко використав засіб сюжетно-розгорнутих трансформацій: а) "Маруся"; г) "Божі діти"; б) "Щира любов"; д) "Салдацький патрет"? в) "Конотопська відьма"; 4. Назвати прізвище письменника, роман якого "Сентиментальна подорож до Франції та Італії" дав назву літературному напряму: а) Ф. Шіллер; г) Л. Стерн; б) Д. Дідро; д) Ж.-Ж. Руссо. в) М. Карамзін; 5.Назвати різновид байки, яка не має сюжетно-оповідної частини і а) байка-казка; г) байка-побрехенька; б) байка-приказка; д) власне байка. в) байка-новела; 6. Назвати байку П. Гулака-Артемовського, у якій автором а) "Пан та Собака"; б) "Солопій та Хівря, або Горох при дорозі"; в) "Дурень і Розумний"; г) "Дві пташки в клітці"; д) "Тюхтій та Чванько". 7. У кого з байкарів П. Гулак-Артемовський запозичив фабульну канву байки-казки "Пан та Собака": а) І. Красіцький; г) Езоп; б) І. Крилов; д) Лафонтен? в) Г. Сковорода; 8.Хто з українських письменників брав участь у викупі Т. Шевченка а) Г. Квітка-Основ'яненко; в) Л. Боровиковський; 9. З ким (чим) порівнє у відомій байці Є. Гребінка людину, котра а) Лисиця ("Ведмежий суд"); б) Будяк ("Будяк і Коноплиночка"); в) Хміль ("Рожа да Хміль"); г) Сокири ("Гай да Сокири"); д) Ворона ("Ворона і Ягня")? ІІ рівень Що таке романтизм? Які його основні властивості? Читайте також:
|
||||||||
|