Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ рівень

Назвіть проблематику повісті «Інститутка» Марка Вовчка.

ІІІ рівень

Розкажіть про особливості періоду «трьох літ» в житті і творчості Т.Шевченка.

ІV рівень

Ідейно-художній аналіз поеми-містерії «Великий льох» Т.Шевченка.

 

Варіант 5

І рівень

1. Який твір Г. Квітки-Основ'яненка досліджує "фізіологію"
поміщицького побуту, розвінчує панування культу їжі: "...Одна забота, одно попеченье, одна мысль, одни рассказы и суждения были все о еде: когда есть, что есть, как есть, сколько есть...":

а) "Жизнь и похождения Столбикова";

б) "Пан Халявский";

в) "Дворянские виборы";

г) "Приезжий из столицы, или Суматоха в уездном городе";

д) "Мемуары Евстратия Мякушкина".

2. Бурлескно-реалістичним творам Г. Квітки-Основ'яненка властиві:
а) подієвість; г) етнографізм;

б) фантастика; д) ускладненість сюжету.

в) психологізм;

3. У якому з названих творів Г. Квітка-Основ'яненко використав засіб сюжетно-розгорнутих трансформацій:

а) "Маруся"; г) "Божі діти";

б) "Щира любов"; д) "Салдацький патрет"?

в) "Конотопська відьма";

4. Назвати прізвище письменника, роман якого "Сентиментальна подорож до Франції та Італії" дав назву літературному напряму:

а) Ф. Шіллер; г) Л. Стерн;

б) Д. Дідро; д) Ж.-Ж. Руссо.

в) М. Карамзін;

5.Назвати різновид байки, яка не має сюжетно-оповідної частини і
обов'язково містить моральний висновок:

а) байка-казка; г) байка-побрехенька;

б) байка-приказка; д) власне байка.

в) байка-новела;

6. Назвати байку П. Гулака-Артемовського, у якій автором
розвінчується графоманство:

а) "Пан та Собака";

б) "Солопій та Хівря, або Горох при дорозі";

в) "Дурень і Розумний";

г) "Дві пташки в клітці";

д) "Тюхтій та Чванько".

7. У кого з байкарів П. Гулак-Артемовський запозичив фабульну канву байки-казки "Пан та Собака":

а) І. Красіцький; г) Езоп;

б) І. Крилов; д) Лафонтен?

в) Г. Сковорода;

8.Хто з українських письменників брав участь у викупі Т. Шевченка
з кріпацтва, допомагав поету матеріально:

а) Г. Квітка-Основ'яненко; в) Л. Боровиковський;
б) Є. Гребінка; г) П. Куліш, д) В. Забіла.

9. З ким (чим) порівнє у відомій байці Є. Гребінка людину, котра
"людей товче та й жде, щоб хто його кохав":

а) Лисиця ("Ведмежий суд");

б) Будяк ("Будяк і Коноплиночка");

в) Хміль ("Рожа да Хміль");

г) Сокири ("Гай да Сокири");

д) Ворона ("Ворона і Ягня")?

ІІ рівень

Що таке романтизм? Які його основні властивості?


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Базовий рівень підготовки.
  6. Безробіття та його природний рівень
  7. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  8. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  9. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  10. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  11. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  12. Високий рівень




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До теми «Романтизм» | БЕКІТЕМІН

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.