МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Високий рівеньДостатній рівень Середній рівень Початковий рівень СОНЦЕ — НАЙБЛИЖЧА ЗОРЯ Розділ II. Сонце — найближча зоря. Зори Еволюція зір Наша галактика. Високий рівень 1. Поясніть суть парникового ефекту. 2. Поясніть, чим особливе відкриття Нептуна порівняно із відкриттям інших планет. 3. Як із спостережень Місяця, користуючись лише біноклем чи невеликим телескопом, можна зробити висновок, що період обертання Місяця навколо осі рівний періоду його обертання навколо Землі? 4. Чому під час припливів світовий океан витягується не лише в бік Місяця, а й у протилежному напрямку? 5. Астронавт з поверхні Місяця декілька земних діб спостерігає за рухом Землі на небесній сфері. Опишіть і поясніть, що ж він побачив. 6. Вважаючи Землю сферичною, запишіть вираз для обчислення лінійної швидкості обертання навколо земної осі точки на поверхні Землі на широті ф 7. Чому зміни ексцентриситету орбіти Землі можуть призвести до змін у кліматі? 8. Є інформація, що в Антарктиді знайдено метеорит з Марса. Поясніть якісно, яким чином речовина з Марса могла туди попасти і звідки видно, що це не земна речовина. 9. Фобос і Деймос обертаються навколо Марса в одному напрямку і в одній площині. Чому ж тоді на марсіанському небі ці супутники рухаються в протилежних напрямках? 10. Поясніть, чому смуги на поверхні Юпітера паралельні його екватору. 11. Уявіть, що кільце Сатурна миттєво розрізали по радіусу від краю до краю. Що з ним буде відбуватись після цього? 12. Камінь, підкинутий угору, на Марсі буде довше чи швидше опускатися на поверхню, ніж на Землі з такої ж висоти? А пилинка? Поясніть.
1. Чи є Сонце центральним світилом у Сонячній системі? 2. Чи мас Сонце поверхню у звичному для нас розумінні цього слова? 3. Чи мас Сонце атмосферу? 4. Яка температура поверхні Сонця? 5. Під час якого небесного явища спостерігається сонячна корона? 6. Скільки часу існує Сонце? 7. Чи обертається Сонце як тверде тіло? 1. Чому не можна говорити про наявність в Сонця поверхні у звичному для нас розумінні цього слова? 2. Про що свідчить наявність гранул в фотосфері Сонця? 3. Під час якого небесного явища можна спостерігати хромосферу? 4. Що формує речовина корони, витікаючи у міжпланетне середовище? 5. Яка середня густина речовини Сонця? 6. Який хімічний елемент було знайдено на Сонці раніше, ніж на Землі? 7. Яких хімічних елементів найбільше на Сонці? 8. Скільки часу ще буде існувати Сонце? 9. За якої температури у центрі протосонця спалахнула термоядерна реакція? 1. Поясніть, чому властивості Сонця порівняно з іншими зорями добре вивчені. 2. Чи існують в фотосфері Сонця молекули? 3. У чому полягає схожість води, що кипить, та сонячних гранул? 4. Чи відбувається обмін речовиною між хромосферою і короною? 5. У яких випадках систему Земля—Місяць можна вважати телескопом? 6. Які величини необхідно знати, щоб визначити величину радіуса Сонця? 7. Про радіус, масу, світність Сонця були отримані певні дані лише після того, як вдалося встановити ... Закінчіть відповідь. 8. Що таке світність Сонця? 9. Плями на диску Сонця виглядають чорними. Чому так. адже температура в них сягає 4500 К? 10. Що є причиною виділення великої кількості енергії внаслідок ядерних реакцій? 11. Чому Сонце не вибухає, як термоядерна бомба? 12. Виділіть відмінності в переносі енергії від ядра до поверхні Сонця. 1. Існує твердження, що Сонце типова зоря. А яку особливість Сонця не можна зарахувати до типових? 2. Відомо, що в ядрі Сонця внаслідок термоядерних реакцій утворюються нейтрино і гамма-кванти, які людське око не фіксує. Чому ж ми тоді бачимо Сонце? 3. Чому фотосферу, а не інші шари Сонця, умовно називають його поверхнею? Поясніть. 4. Яким чином можна створити аналог сонячних гранул, користуючись чайником з водою? Поясніть. 5. Чому на фотографіях сонячна корона не має чітких обрисів? 6. Запропонуйте спосіб спостережень сонячної корони не під час затемнення Сонця. 7. Запропонуйте метод визначення маси Сонця. 8. Поясніть механізм утворення фраунгоферових ліній у спектрі Сонця. 9. Встановіть, чому дорівнює період обертання Сонця, якщо із спостережень визначено, що пляма, розміщена поблизу екватора, змістилась за три доби на 40 . 10. Яким чином забезпечується стан гравітаційної рівноваги Сонця? Поясніть. 11. Поясніть, що таке зона променистої рівноваги? 12. Поясніть дію механізму, що призводить до зниження температури в сонячних плямах у порівнянні з температурою оточуючої фотосфери. Читайте також:
|
||||||||
|