Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналоговий рівень доведення

Теорема 6. Будь-яка інформація включена в структуру комунікації викликає реакцію, але адекватною така реакція буде тільки в того реципієнта, якому вона адресована.

Загальний висновок: комунікативна доцільність окремих елементів розмови виявляється на рівні розуміння комунікативної мети, без такого розуміння, без відчуття мотивів для кожної фрази про професіоналізм комунікатора не йдеться.

 

Доведення:припустимо, що у процесі комунікації мовець формує тезу, яка сама по собі не входить до попередньої теми, але при тому працює на комунікативну мету, на її реалізацію. Фактично йдеться про тематичний відступ. За умови професійного підходу, такий відступ буде усвідомленим і матиме певну мету, яка структурно включатиметься до мети комунікативної. Проте, як і для будь-якого відступу від головної тези, характерними ознаками для такого відступу буде або ж деталізація, тобто повідомлення відомих чи не відомих аудиторії подробиць, або вияв авторських асоціацій з метою показати обізнаність, компетентність чи просто рівень володіння проблемою. Враховуючи спрямованість повідомлюваного на реалізацію генеральної комунікативної мети, визначимо реакцію аудиторії як передбачувану мовцем. У такому випадку переконливість повідомлення реалізується або ж на рівні логічної структури, або ж на рівні структури емоційної. З огляду на те, які чинники впливу, логічні чи емоційні використає автор, частина аудиторії залишиться неохопленою, отже адекватно зреагувати не зможе, оскільки характер реакції виражається не стільки ситуацією мовлення і ставленням до мовця, скільки здатністю до сприймання й адекватного усвідомлення типів інформації. Теорему доведено.

Нехай уведення інформації в структуру повідомлення зумовлено мотивами А, В, і С. причому мотив А реалізує логічні настанови, В – емоційні, С – конденсує і логіку і емоцію. Для цього випадку варто вказати на те, що така інформація орієнтується на певну цільову аудиторію, і сприймання та адекватна реакція на неї можливі за різними типами: А, В, АС, ВС і С. таким чином аудиторія буде поділена, і реакція буде неоднозначною. Теорему доведено.

За умови, що включення інформації організується автором тільки за типом С, аудиторія теж буде поділена, оскільки складний аналітичний компонент передбачає складну реакцію, яка не може бути прогнозованою для аудиторії. Отже і характер сприймання буде змінюватися відповідно до типології сприймання. Теорему доведено.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий сигнал Цифровий сигнал
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Безробіття та його природний рівень
  6. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  7. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  8. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  9. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  10. Високий рівень
  11. Високий рівень




Переглядів: 1026

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорема: Ніхто, нікому, нічого просто так не говорить | Загальний висновок: ефективність мовлення для неоднорідної масової аудиторії зумовлюється професійним формуванням моделі переконування, яка б включала різноманітні прийоми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.