МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальний висновок: ефективність мовлення для неоднорідної масової аудиторії зумовлюється професійним формуванням моделі переконування, яка б включала різноманітні прийоми.Теорема: для ефективного спілкування варто враховувати, що хочуть почути, проте не варто забувати те, що спонукало до комунікації. Доведення: Ох і важко ж виступати перед жіночою аудиторією. Мені можуть заперечити, мовляв, нічого в тім важкого немає, жінка така ж людина як і чоловік, ну майже, додадуть червоніючи. А тут дозвольте не погодитись. По-перше чоловік звучить гордо. А по-друге, хто це вам сказав, що чоловік навіть зовнішньо на людину, тю! вибачте, на жінку схожий? У жінки очі як зіроньки, а у чоловіка “чого ти свої баньки вилупив”, у жінки брови як смужечки, а у чоловіка “Ти мені похмурся, похмурся, змаху оті кущі повисмикую!”, у жінки руки як крила у лебідки, а у чоловіка – “куди ти ото свої граблі сунеш”. Це зовнішньо. До того у жінки є внутрішні органи: легені, серце, артерійки, судинки там різні… У чоловіка теж є. “Сто чортів тобі в печінку” називаються. А ще у жінки є язик… А ви бачили жінку у дії?! Та ще й на виступі? Та ще й як їх не одна? Ти їй: “Моя ви натхненнице, музо!”, а вона сусідці: “А он той плюгавенький, глянь три волосини й ті не зачеше…” Ти їй: “весняно-чиста, ніжно-чарівна”, а сусідка у відповідь: “Ага, таке миршавеньке, і воно ж туди в поети!” Ти їй “спинився на розпутті…”, а вона сусідці: “Мій учора тоже спинився. Це розпуття у них “п’яний угол” називається. Знов качалку побила, не настачиш на нього, ірода!” А як жінка ще й у поезії шурупає – тоді все, гайка! І рими у вас дієслівні, і очі квадратні, і композиція шкандибає, і оправа на окуляри не модна, і розміри… А от тут починається найстрашніше. Вона бере своїми ніжними пальчиками отой самий розмір і починає прикладати – до вух, носа, потилиці, штанів, краватки, мухи над вашою головою і навіть… ну ви знаєте жінок, – навіть до вірша. Одне слово – вона! Жінка! Але повернімося до головного – чоловік, все-таки, звучить гордо. І жінці на це відповісти нічого. Хіба що як ото вони завжди кажуть: “Як побачиш, що у мене руки в боки, то мені одінаково на яку сторону в тебе шапка”. …Що не кажіть а важко все ж виступати перед жіночою аудиторією. Можливості: передбачення реакцій аудиторії приводять до формування адекватних реакцій оцінки, це можливе лише у тому випадку, коли автор орієнтується на емоційні фактори впливу і стимулює процеси зараження в аудиторії при безпосередньому спілкуванні, чи формує індивідуальний чуттєвий образ при спілкуванні опосередкованому (тут емоційні компоненти подаються для обґрунтування авторської оцінки і не виражають, як правило, змістових залежностей) Теми рефератів до курсу «Комунікаційні технології» 1. Інформаційне (змістове) моделювання в рекламі. Функціонально-смислова характеристика обов’язкових застережних концептів (на матеріалі реклами алкогольних і тютюнових виробів). 2. Журналістика очима менеджера PR. 3. Специфіка рекламного впливу: принципи й ефективність побудови рекламного блоку на телеканалі (за вибором студента). 4. Специфіка рекламного впливу: ефекти зовнішньої реклами. Плакат і його модернізовані форми. 5. Специфіка рекламного впливу: брендінг та тенденції його розвитку в Україні. 6. Експертна оцінка як технологія комунікативного впливу. 7. Прийоми структурування змісту твору, їх використання у ЗМІ. 8. Прийоми реклами та технологічний аспект комунікації, способи використання рекламних прийомів у журналістському матеріалі. 9. Потенційні можливості НЛП у комунікаційних технологіях. 10. Риторичні прийоми маніпуляції та особливості їх використання в масовоінформаційній діяльності. 11. Типи девіацій, їх вияв у масовоінформаційній діяльності. 12. Панорама політичних стратегій, їх комунікативна реалізація (на матеріалі політичної реклами). 13. Закономірності логіко-семантичного оперування сприймачем у масовоінформаційній діяльності. 14. Принципи позиціювання суб’єктів комунікативної дії в національному інформаційному просторі. 15. Аналіз рекламного твору: вади, причини неадекватності та способи усунення вад. 16. Аналіз PR-стратегії з позиції її комунікативного вираження: типологія прийомів та характеристика доцільності їх використання. 17. Ефективна реклама (практичний проект). 18. Ефективний PR (практичний проект, сценарій). 19. Ефективна стаття (практичний проект). 20. Ефективність висловлювання як комунікативна модель (практичний проект). 21. Ефективність НЛП: ситуації, прийоми, прогноз результатів (практичний проект, сценарій). Читайте також:
|
||||||||
|