Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання до заліку

Творча робота є підсумком вивчення курсу, її виконання зараховується як залікова оцінка. Підставою для виконання творчої роботи є успішне складання 1 модулю та особиста рекомендація викладача ( дається за результатами модулю). Студенти, які не мають допуску до виконання творчої роботи, складають залік н7а загальних підставах.

ТВОРЧА РОБОТА

Самостійна робота до лекції №1

Комплексна самостійна робота

За умови виявлення в роботі цитат без посилань, широких цитат обсягом понад 1,5 тисячі символів, більше семи орфографічних або семи пунктуаційних помилок – робота не перевіряється і не зараховується.

Загальні вимоги

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПИСЬМОВИХ РОБІТ

Всі письмові роботи здаються у друкованому вигляді за загальним стандартом: гарнітура шрифту – Times New Roman; кегль – 14; полуторний інтервал; поля – не менше 2 сантиметрів з кожного боку; вирівнювання, крім заголовків, – по ширині.

Кожне семінарське заняття містить завдання для самостійної роботи. Ці завдання виконуються на студентом впродовж всього вивчення курсу і здаються у вигляді окремого документу, де кожне завдання починається з нового аркуша, чітко вказано у заголовку номер та зміст завдання. Наприклад:

„Комунікативні технології в інформаційному просторі”

Завдання:Укласти й проаналізувати список джерел до теми „Сучасні дослідження масовокомунікаційних процесів”(не менше 5) (письмово)

(наводиться список джерел, подається анотація до кожної позиції)

Письмово виконуються тільки ті завдання, що відповідно позначенні в програмі. Не пізніше ніж за тиждень до дати складання заліку студент подає на кафедру чи викладачеві особисто комплексну самостійну роботу у вигляді документа, оформленого згідно загальних вимог та з титульним аркушем, що відповідає зразку (див. додаток).

 

Завданням творчої роботи є створення інформаційного повідомлення, рекламного оголошення, сценарію радіо- або телеролика, концепції PR-кампанії чи іншого матеріалу – зміст роботи може варіюватися у залежності від спеціалізації групи.

Творча робота складається з двох елементів: сам інформаційний продукт та його аналіз. Аналіз проводиться у довільній формі, але обов’язково повинен містити такі пункти:

1. Комунікаційна метаповідомлюваного. 2. Комунікативні ефекти, які актуалізує повідомлюване. 3. Засоби, використані для створення комунікативних ефектів. 4. Аналіздоцільності обраного підходу з урахуванням комунікативної ситуації, умов інформаційного ринку та поставлених перед повідомленням завдань. 5. Прогнозреакції отримувача повідомлення, обґрунтування прогнозу. 6. Висновокпро ефективність повідомлення (на основі оприлюднення його в дібраній студентом аудиторії) – чи реалізовані ті комунікативні ефекти й та мета, які буди заплановані. 7. Перелік джерел, які були використані при підготовці роботи.


  1. Розкрийте зміст поняття „комунікативні технології”.
  2. Які складові комунікативної діяльності можете назвати?
  3. Дайте характеристику типам комунікації.
  4. Дайте класифікацію комунікативних одиниць, розкрийте їх функції.
  5. Охарактеризуйте типологію комунікативних досліджень у сучасному науковому дискурсі.
  6. Що включає в себе поняття комунікативного акту.
  7. Що включає в себе комунікативного ефекту в масовій комунікації.
  8. Визначте критерії ефективності комунікації і опишіть її складові.
  9. Дайте визначення неефективної комунікації.
  10. Розкрийте причини зниження ефективності комунікації.
  11. Охарактеризуйте ситуативні типи комунікаторів.
  12. Розкрийте зміст поняття культура комунікації.
  13. В чому полягає різниця між комунікацією в художньому публічному, офіційному, науковому дискурсах?
  14. Дайте термінологічну, образну та науково-популярну характеристику поняття „комунікативний ефект”.
  15. Опишіть комунікативний ефект як результат сприймання медійного матеріалу.
  16. Назвіть комунікативні ефекти пов’язані зі зміною інформаційної компетенції.
  17. Дайте характеристику комунікативним ефектам, що пов’язані зі зміною психологічного стану комуніката.
  18. Визначте сутність поняття „логічні комунікаційні ефекти”, дайте їм характеристику.
  19. Охарактеризуйте комунікативний ефект з погляду процесуальних характеристик.
  20. Охарактеризуйте комунікативні ефекти як реакцію на повідомлення.
  21. Що таке передбачувані й непередбачувані комунікативні ефекти?
  22. В чому полягає проблема комунікативного очікування, як вона врахована в стандартах журналістської діяльності.
  23. Що таке Комунікативні моделі реагування.
  24. Дайте визначення поняттям „статичні комунікативні ефекти” й „динамічні комунікативні ефекти” опишіть принципи їх формування.
  25. Як пов’язані комунікативний ефект і цілісність журналістського твору.
  26. Назвіть етичні складові масовокомунікаційної діяльності.
  27. Опишіть типові ефекти актуального медійного простору та наслідки їх продукування.
  28. Дайте характеристику типології помилок автора й редакторського колективу при формуванні комунікативного ефекту.
  29. Як забезпечується комунікативна мета в багатовекторній та розмежованій у часі комунікаціях.
  30. Що таке комунікативна ситуація, які способи її врахування та зміни при формуванні повідомлення ви знаєте?
  31. В чому полягає закон апперцепції?
  32. Назвіть критерії результативності комунікації.
  33. Які способи оцінки комунікативного потенціалу ситуації спілкування ви знаєте?
  34. Розкрийте зміст поняття „інформаційного комфорт”, опишіть методи його встановлення.
  35. Опишіть комунікативну дистанцію як спосіб формування рамки комунікації.
  36. Для чого виконується аналіз смислів та змістів комунікації щодо цілісного відображення дійсності.
  37. Охарактеризуйте граф як модель реальності.
  38. Назвіть функції ієрархічної системи фактів дійсності у творі з позиції ефективності комунікації. Дайте їм коротку характеристику.
  39. Як пов’язані мовні засоби впливу й мовленнєві фігури?
  40. Дайте характеристику зв’язку інформаційного резонансу і позицій комунікаторів.
  41. Що таке мова прайм?
  42. Які мовні засоби інформаційного комфорту ви знаєте .
  43. Назвіть засоби створення гумору у повідомленні.
  44. Дайте характеристику названим поняттям, вкажіть на особливості їх використання у медійному тексті: прагмеми та інформеми; механізми сенсибілізації прагмем; універсальні квантифікатори; модальні оператори можливості та необхідності.
  45. Охарактеризуйте типологію ескпресивів української мови з погляду впливу.
  46. Розкрийте зміст поняття „структура повідомлення”.
  47. Назвіть принципи структурування інформації, вкажіть на типові помилки структурної організації твору.
  48. Що таке комунікативна структура?
  49. Назвіть прийоми структурного оперування сприймачем інформації.
  50. Розкрийте зміст поняття „додатковий смисл”, вкажіть на способи його продукування у творі.
  51. В чому суть методу негативних груп віднесення?
  52. Розкрийте роль експресії у використанні структурних прийомів впливу.
  53. Рекламна комунікація і її характеристика.
  54. Назвіть ефективні прийоми реклами, дайте оцінку їх комунікативного потенціалу.
  55. PR як сфера комунікативної діяльності.
  56. Охарактеризуйте жанри інформаційної діяльності в PR.
  57. Назвіть прийоми підвищення ефективності прес-релізу.
  58. Що таке інформаційна акція? Які прийоми є найбільш ефективними в інформаційних акціях.
  59. Поняття стратегії й тактики впливу: контекст технологій ефективної комунікації.
  60. В чому різниця між стратегічними й тактичними підходами до організації інформаційної діяльності?

Рекомендована література


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальний висновок: ефективність мовлення для неоднорідної масової аудиторії зумовлюється професійним формуванням моделі переконування, яка б включала різноманітні прийоми. | Варіант № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.