МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні питання до залікуТворча робота є підсумком вивчення курсу, її виконання зараховується як залікова оцінка. Підставою для виконання творчої роботи є успішне складання 1 модулю та особиста рекомендація викладача ( дається за результатами модулю). Студенти, які не мають допуску до виконання творчої роботи, складають залік н7а загальних підставах. ТВОРЧА РОБОТА Самостійна робота до лекції №1 Комплексна самостійна робота За умови виявлення в роботі цитат без посилань, широких цитат обсягом понад 1,5 тисячі символів, більше семи орфографічних або семи пунктуаційних помилок – робота не перевіряється і не зараховується. Загальні вимоги ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПИСЬМОВИХ РОБІТ Всі письмові роботи здаються у друкованому вигляді за загальним стандартом: гарнітура шрифту – Times New Roman; кегль – 14; полуторний інтервал; поля – не менше 2 сантиметрів з кожного боку; вирівнювання, крім заголовків, – по ширині. Кожне семінарське заняття містить завдання для самостійної роботи. Ці завдання виконуються на студентом впродовж всього вивчення курсу і здаються у вигляді окремого документу, де кожне завдання починається з нового аркуша, чітко вказано у заголовку номер та зміст завдання. Наприклад: „Комунікативні технології в інформаційному просторі” Завдання:Укласти й проаналізувати список джерел до теми „Сучасні дослідження масовокомунікаційних процесів”(не менше 5) (письмово) (наводиться список джерел, подається анотація до кожної позиції) Письмово виконуються тільки ті завдання, що відповідно позначенні в програмі. Не пізніше ніж за тиждень до дати складання заліку студент подає на кафедру чи викладачеві особисто комплексну самостійну роботу у вигляді документа, оформленого згідно загальних вимог та з титульним аркушем, що відповідає зразку (див. додаток).
Завданням творчої роботи є створення інформаційного повідомлення, рекламного оголошення, сценарію радіо- або телеролика, концепції PR-кампанії чи іншого матеріалу – зміст роботи може варіюватися у залежності від спеціалізації групи. Творча робота складається з двох елементів: сам інформаційний продукт та його аналіз. Аналіз проводиться у довільній формі, але обов’язково повинен містити такі пункти: 1. Комунікаційна метаповідомлюваного. 2. Комунікативні ефекти, які актуалізує повідомлюване. 3. Засоби, використані для створення комунікативних ефектів. 4. Аналіздоцільності обраного підходу з урахуванням комунікативної ситуації, умов інформаційного ринку та поставлених перед повідомленням завдань. 5. Прогнозреакції отримувача повідомлення, обґрунтування прогнозу. 6. Висновокпро ефективність повідомлення (на основі оприлюднення його в дібраній студентом аудиторії) – чи реалізовані ті комунікативні ефекти й та мета, які буди заплановані. 7. Перелік джерел, які були використані при підготовці роботи.
Рекомендована література Читайте також:
|
||||||||
|