МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 7Варіант № 6 Варіант № 5 Варіант № 4 Варіант № 3 Варіант № 2 Варіант № 1
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Висловіть свою думку, якими мотивами керувалось союзне керівництво, призначаючи В. Щербицького першою постаттю в республіці? 3 Доведіть, що криза радянської системи з другої половини 60-х років носила системний характер.
1. З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2. Охарактеризуйте офіційну лінію партійно-державного керівництва, щодо рівня життя населення. Чи була реалізована ця лінія в 70-80х рр.? 3. Проаналізуйте наукові дослідження і труднощі розвитку науки. В чому полягав периферійний характер української науки? Які його причини і наслідки? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Охарактеризуйте стан народного господарства України в середині 60-х рр. 3 З'ясуйте, які заходи вживало державно-партійне керівництво по дальшої русифікації у республіці?
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Дайте оцінку життєвої проблеми в Україні в 70-80х рр. 3 Охарактеризуйте умови розвитку літератури і мистецтва. Яку тематику влада вважала особливо актуальною? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Проаналізуйте заяви українських дисидентів стосовно того, що вище керівництво Української РСР було "окупаційною", "колоніальною" адміністрацією. 3 Висловіть свою думку щодо того, чому республіканське керівництво підтримало союзний центр у політиці згортання хрущовських реформ?
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним?
2 Порівняйте сучасний рівень життя в Україні з відповідними показниками 50-60х років. Зіставте рівень життя в Україні з рівнем життя в розвинутих зарубіжних країнах. 3 Розкрийте найважливіші досягнення української літератури в 60-80х роках? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 З'ясуйте основні напрямки здійснення господарської реформи 60-х рр. У чому, на ваш погляд, виявилась її обмеженість? 3 Як на вашу думку, чи можна вважати опозиційний рух реакцією на суспільну кризу в Україні? Яку альтернативу існуючому стану речей пропонували дисиденти? Читайте також:
|
||||||||
|