МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 14Варіант № 13 Варіант № 12 Варіант № 11 Варіант № 10 Варіант № 9 Варіант № 8 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Дайте узагальнюючу характеристику причин невдач економічних реформ другої половини 60-х рр. 3 Охарактеризуйте творчість Василя Стуса. Як склалася його доля? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Розкрийте у чому полягає ідеологічна криза режиму? 3 У чому полягає історичне значення діяльності українських дисидентів? Яке місце ви можете відвести їм в історії України?
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним?
2 З'ясуйте, який термін найточніше характеризує стан економіки України 70-80х роках - застій, криза, регрес? Обґрунтуйте свою думку. 3 Охарактеризуйте творчість Івана Світличного. Як склалася його доля?
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Роз'ясніть, чому незважаючи на обмеженість економічної реформи 1965р., темпи розвитку промисловості в 1966-1970 рр. були досить високими? 3 Назвіть головні "самвидавські" видання і твори дисидентів Охарактеризуйте одне із них.
1 З' ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Порівняйте рівень життя номенклатурних верхів з життєвими умовами робітників і колгоспників. 3 Проаналізуйте стан образотворчого мистецтва України в 60-80х рр. 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Наведіть кількісні показники, що характеризували стан сільського господарства України в 70-80х роках і зробіть висновки. 3 Охарактеризуйте основні напрямки державної політики в галузі народної освіти в 60-80-ті роки.
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним?
2 Роз'ясніть, як ви розумієте термін "системна криза" суспільства? Чи можна було вийти з цієї кризи без кардинальних змін економічного і політичного ладу, без ліквідації СРСР? Обґрунтуйте свою думку. 3 Охарактеризуйте ставлення вищої партійно-державного керівництва СРСР до української мови і української національної культури. Читайте також:
|
||||||||
|