МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 22Варіант № 21 Варіант № 20 Варіант № 19 Варіант № 18 Варіант № 17 Варіант № 16 Варіант № 15 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Охарактеризуйте завдання Продовольчої програми. Чому вона не була виконана? 3 Дайте оцінку досягненням і прорахункам у галузі народної освіти.
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Охарактеризуйте основні вимоги дисидентів. 3 З'ясуйте, які чинники забезпечили позитивні зміни у розвитку сільського господарства в другій половині 60-х рр.? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Дайте характеристику деструктивним процесом в українському селі. Як можна було їх уникнути? 3 З'ясуйте факти посилення політики русифікації України в 60-80х рр. Якими були її наслідки для української нації?
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Дайте характеристику основним формам діяльності політичної опозиції. 3 З'ясуйте, яке місце в промисловості України займали оборонні підприємства? Що таке воєнно-промисловий комплекс? 1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 З'ясуйте у чому проявлявся застій у промисловості в 70-80-ті рр. 3 Виявіть, що нового з'явилося в роботі вищої школи в 60-80х рр.
1 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 2 Охарактеризуйте діяльність Української Гельсінської Спілки, її склад, програмні цілі та завдання. 3 Доведіть, що криза радянської системи з другої половини 60-х років носила системний характер.
4 З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 5 Висловіть свою думку, якими мотивами керувалось союзне керівництво, призначаючи В. Щербицького першою постаттю в республіці? 6 Доведіть, що криза радянської системи з другої половини 60-х років носила системний характер.
4. З'ясуйте, які факти та чинники свідчили, що наростання кризових явищ в економіці республіки було явищем не випадковим, а закономірним? 5. Охарактеризуйте офіційну лінію партійно-державного керівництва, щодо рівня життя населення. Чи була реалізована ця лінія в 70-80х рр.? 6. Проаналізуйте наукові дослідження і труднощі розвитку науки. В чому полягав периферійний характер української науки? Які його причини і наслідки? Читайте також:
|
||||||||
|