Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теорема: Ніхто, нікому, нічого просто так не говорить

Аналоговий рівень доведення

Теорема 1. Будь-яке повідомлення передбачає комунікативну мету незалежно від її усвідомлення мовцем

Приклади доведення теорем

Доведення:розуміння закладених у цій теоремі закономірностей постає з усвідомлення загального трактування комунікації як процесу задоволення психологічно зважених, усвідомлюваних або не усвідомлюваних інформаційних потреб. Будь-яка ситуація спілкування передбачає актуальність комунікативної мети та результат, як задоволення цієї мети. Не вдаючись до класифікації комунікативних цілей конкретного мовця, не згортаючи цю надто різноманітну структуру до шаблонної схеми, відзначимо загальні напрямки, у яких розгортається чи може розгортатися мета спілкування: самовираження, самоствердження, провокація до спілкування, відповідь на провокацію.

Комунікативна мета передбачає формування задуму, вибір знакової системи та стилю й вираження (говоріння), тобто йдеться про знакову усвідомлену реакцію на внутрішню потребу, при тому можемо говорити, що потреба може й не усвідомлюватися мовцем, однак вона завжди є. Простіший і виразніший варіант доведення даної теореми розгортається у продовженні комунікації, навіть на рівні монологу, якщо мета реалізована не вповні або ж усвідомлення завершення гештальту не відбулося на рівні раціонального чи емоційного сприйняття реальності.

Доведення: Звичайний київський тролейбус. Майже вечір, ще не людно, і є час спокійно поговорити про життя-буття. Позаду мене – хлопець з дівчиною, між ними точиться некваплива розмова. Певно їхати далеко, а не сказане так і проситься назовні.

Він:А завтра вже вихідні.. Класно, правда? пиво, телевізор і диван. І відіспатись

Вона:Правда, сходимо куди-небудь, чи так просто пройдемося, погуляємось.. – Нова сукня, веселі вулиці, міцна рука і тверде плече поряд, сонце і море неба…

Він:Ну-у-у, а куди ми подінемося – ладно, твоя взяла, поки що. – підемо звичайно, а куди ти запланувала? – Знову доведеться пертися київськими горбами пішки, і тусуватися на Майдані…

Вона:Я навіть не думала, та щось буде, може просто десь вийдемо, а ти куди хочеш? – Знову я повинна вибирати..

Він:Ну я не знаю… – Диван, телевізор, пиво.

Вона: Ладно, вирішимо, до вихідних ще щось наміриться.. Я сьогодні до речі хотіла ще в магазин зайти.. – Пробний камінь.

Він:Який? – а дзуськи!

Вона:Ну, там, біля метро, знаєш, Валя говорила розпродаж.. – Не пішло, спробую ще пару аргументів, ціни наприклад.

Він:А… – От блін, по дорозі.. – Ну добре, підеш, я перекурю поки – спробуємо ще раз з’їхати

Вона:Ти ж уже курив сьогодні. Хто кидає, га? – Попався!

Він:Не все зразу, не все зразу, я ж стараюсь, ти ж бачиш? – І спробуй заперечити, процес іде.

Вона: Ну тобі значить цікавіше курити, ніж зі мною. Зі мною значить не цікаво? – Ну як завжди, але тут голубчик попався, спробуй після цього закурити під магазином, будеш бродити зі мною!

Він:Ні ну чого ти, ти ж у мене Сонечко, ти ж у мене зіронька, та підемо ми з тобою в магазин, не сердись. – Жінка любить вухами, ладно, хай, на! На цей раз потерплю, сьогодні нагода ще буде.

Вона:А ми тобі купимо класний шарф, правда, ти у мене будеш гарний – Я буду поряд і мені будуть заздрити, що зі мною стильний хлопчинка..

Він:Може, але краще тобі щось. – Все одно тобі купуватимемо, так може швидше збудусь.

Вона:Добре, ось вже майже приїхали. – Зараз буде магазин, ось-ось і він поряд.

Водій:Наступна зупинка – станція метро Либідська.

Можливості: порозуміння між мовцями, це не тільки можливість зрозуміти, що вам говорять, але й усвідомлення чому, і чому саме вам. При тому, треба пам’ятати, що кожна людина має право думати все, що вона хоче, говорити трохи менше, але істина в тому, що ми причина більшості негативів у наш бік. Відповівши на запитання, що спонукає відповідати саме так, чи говорити саме ось це, ми більше пізнаємо себе, щоправда специфічно, зовні, з погляду тих людей, з якими ми спілкуємося.


Читайте також:

  1. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  2. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  3. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  4. Анатомія параректальних просторів
  5. Бар’єри простору і часу.
  6. Білінійні і квадратичні форми в евклідовому просторі
  7. В українському інформаційному просторі аналітична журналістика також повинна відіграти вже зараз видатну роль: збудувати духовну будівлю українського національного світу.
  8. Векторні простори із скалярним добутком
  9. Векторного простору
  10. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  11. Властивості простору і часу у класичній механіці
  12. Вплив кольору на сприйняття простору




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕОРЕМИ КОМУНІКАЦІЇ | Аналоговий рівень доведення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.