МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.Останнім часом освоєння навколоземного космічного простору стає все більш важливою цариною людської діяльності. Особливо важливе й економічно вигідне використання низькоорбітальних, геосинхронних і геостаціонарних штучних супутників Землі (ШСЗ) для глобальних систем: телемережі, радіо, оптичного і телефонного зв'язку; оперативного контролю стану посівів, лісу і навколишнього середовища; оптимізації маршрутів і попередження катастроф у мореплавстві й авіації; геологічної і військової розвідки. Загальна вартість вже реалізованих космічних програм - сотні мільярдів доларів. У космос було запущено тисячі ШСЗ, більшість з яких вже давно не працюють, але продовжують рухатись навколо Землі. Навколо Землі рухаються також тисячі ракетоносіїв і безліч уламків ракетоносіїв, ШСЗ і продуктів їхньої діяльності. Створилась цілком реальна загроза згубних зіткнень з цим техногенним космічним мотлохом нових надзвичайно дорогих космічних апаратів, в тому числі пілотованих. США вже змушені були організувати спеціальну службу контролю руху цього космічного мотлоху і захисту від нього своїх космічних апаратів. Зміни атмосферного повітря, пов’язані з антропогенною діяльністю, вимагають вжиття невідкладних заходів, які спрямовані на попередження забруднення атмосфери. Є різноманітні організаційні, технологічні та інші методи боротьби із забрудненнями атмосфери: 1) зменшення кількості ТЕС за рахунок будівництва потужніших, забезпечених найновішими системами очищення й утилізації газових і пилових викидів. Як відомо, одна потужна ТЕС забруднює повітря менше, ніж сотня котелень тієї ж сумарної потужності. Гази, що виходять із топок ТЕС, перш ніж потрапити в атмосферу, очищаються в спеціальних установках. Деякі країни навіть мають таким чином економічну вигоду. Наприклад, Франція забезпечує свої потреби в сірчаній кислоті за рахунок утилізації відхідних газів ТЕС; 2) очищення вугілля від піритуперед його спалюванням у топках ТЕС. Це стає необхідним у зв'язку з використанням для ТЕС вугілля чимраз нижчої якості зі значним умістом піриту. В результаті ефективного очищення вугілля від піриту вміст оксидів сірки в димах ТЕС зменшується на 98—99 %; 3) заміна вугілля й мазуту для ТЕС екологічно чистішим паливом — природним газом. ТЕС, що працюють на природному газі, викидають в атмосферу тільки СО2 та оксиди азоту й не забруднюють повітря іншими шкідливими викидами; 4) ширше використання, а з часом і повний перехід до альтернативних джерел енергії; 4) регулювання двигунів внутрішнього згоряння в автомобілях, установлення на них каталізаторів, що нейтралізують чадний газ (СО) до СО2; заміна екологічно небезпечного етильованого бензину (який забруднює повітря свинцем) менш шкідливим паливом; 5) ширше використання, а з часом і повний перехід до транспорту на електротязі; 5) озеленення міст і селищ; 6) правильне планування житлових і промислових районіву межах міста. Треба розташовувати їх якомога далі один від одного, а між ними обов'язково створювати зони зелених насаджень. Автомобільні траси з напруженим рухом необхідно планувати в обхід житлових районів; 7) використання звукопоглинальних матеріалів під час будівництва житлових і промислових споруд; 8) улаштування ліній електропередач за межами сіл і міст. Читайте також:
|
||||||||
|